Skip to main content

برام خیلی جالب بود که شما

برام خیلی جالب بود که شما
Anonymous

برام خیلی جالب بود که شما اینگونه از جامعه‌ای می‌نالید که گوش به دهانِ حاکمانِ فریبکار دارد آنگاه خود تا به این اندازه مخلصانه گوشِ جان به اعلانِ نتایج و آمار و ارقامِ برآمده از دهانِ چنین حکومتی سپرده‌اید که با شعارِ «میزان رای امت است» همواره ضریبِ تصاعدی به میزانِ آراءِ نهایی زده یا همان بقول خودشان «تدلیس» را چاشنیِ کار برای حفظ ارکانِ نظام(!) نموده است.
شما در این نوشتار قاطعانه می‌پذیرید که خمینی منتخب مردم بوده! یقین دارید که خامنه‌ای منتخب مردم بوده! در نهایت می‌فرمایید:«باید بپذیریم که روحانی 18 میلیون از آرای 35 میلیون شرکت در انتخابات را بدست آورده است و به نمایندگی آنها به آلمان سفر خواهد کرد». دوست دارید دیگر چه مواردی را بپذیریم که خودِ همان مردمِ خلعِ سلاح و اسیر در چنگالِ رژیمِ تا بُنِ دندان مسلح نپذیرفتند؟ مگر اینهمه کشتار(اعدام و..)، ارعاب، شکنجه ، زندان و خفقان در

و خفقان در امنیتی‌ترین نقطۀ جهان نمی‌تواند حکایت از جاری بودنِ شریانِ این رودخانه داشته باشد؟ هرچند که آب‌بندها صدای خروش را خفه کرده‌اند ولی فرق است بینِ جریانِ نیرومند و گرفتار پشتِ سدهای زمان با آن مُردابی که در منظرِ نگاهِ تیرۀ امثالِ شما نقش بسته و مُرغِتان نیز در این باور باید تنها یک پا داشته باشد تا باقی باشید.