Skip to main content

آیت الله بی بی سی آسمان و

آیت الله بی بی سی آسمان و
Anonymous

آیت الله بی بی سی آسمان و زمین را مانند وزارت خارجه اوباما بهم گره میزند تا از حکومتهای مذهبی مانند مالکی و..... حمایت کند..اما خبر جدید را بخوانید
جدا شدن يکی از افسران از دفتر نظامی مالکی.....
سروان محمد فوزی جاسم يکی از افسران در دفتر نظامی نخست وزيری عراق از ارتش جدا شد. به تلويزيون التغيير وی گفت: اين اقدام من در اعتراض به سياستهای مالکی است که به خاطر منافع انتخاباتيش، تظاهرات مسالمت آميز را سرکوب می کند و کشور را به يک جنگ فرقه گرايانه می کشاند. … خطرناکترين چيزی که اکنون کشور را تهديد می کند بازگشت به ديکتاتوری است.

ريزش در صفوف نظاميان مالکی
تلويزيون التغيير: سروان محمد فوزی جاسم يکی از افسران دفتر نظامی مالکی اعلام جدايی کرد.
سروان محمد فوزی اولين فردی در دفتر فرمانده کل نيروهای مسلح عراق است که به دليل انحراف ارتش از مسئوليت اصليش در حفاظت از کشور از صفوف نيروهای مسلح جدا می شود.
وی می گويد:
من سروان پياده محمد فوزی جاسم يکی از افسران دفتر فرماندهی کل نيروهای مسلح، از دفتر نظامی نوری مالکی نخست وزير هستم.
من جدا شدنم را از صفوف ارتش و اين دولت اعلام می کنم. اين اقدام من در اعتراض به سياستهای نخست وزير است که به خاطر منافع انتخاباتيش، تظاهرات مسالمت آميز را سرکوب می کند و کشور را به يک جنگ فرقه گرايانه و جنگيدن مردم با هم می کشاند.
همچنين مالکی مسئوليت ترور سرگرد محمد الشمخی از دفتر فرماندهی نيروهای مسلح و تحت پيگرد قرار دادن و زندانی کردن 4 افسر ارتش را که قصد جدا شدن داشتند، به عهده دارد. اين افسران می خواستند به تظاهرات مسالمت آميز مردمی که يک سال است ادامه دارد بپيوندند، ولی وحشيگری رژيم مانع از اين شد.
سروان محمد فوزی جاسم گفت خطرناکترين موضوعی که هم اکنون کشور را تهديد می کند بازگشت به ديکتاتوری است. وی از همکارانش خواست برای التزام به سوگندی که به منظور حفاظت از مردم و سرزمين عراق خورده اند، سلاحهايشان را زمين بگذارند.