Skip to main content

شيخ رافع مشحن: داعش ساخته

شيخ رافع مشحن: داعش ساخته
Anonymous

شيخ رافع مشحن: داعش ساخته رژيم ايران
شيخ رافع مشحن شيخ کل عشيره الجميلات عراق به تلويزيون التغيير گفت: داعش يک گروه سازمان يافته در ايران است که برای رفتن به سوريه درست شده و شاخه ديگرش از طريق مالکی وارد مناطق ما می شود.
در همين حال، جنبش مردمی عراق در شش استان به پاخاسته عليه مالکی، نام جمعه اين هفته را ”الانبار سمبل مقاومت و پايداری“ گذاشته است. اين نامگذاری برای حمايت از مردم و رزمندگان عشاير است که در مقابل تهاجم نيروهای مالکی مقاومت می کنند.

هر 10-5دقيقه گلوله های توپ و تانک ارتش به شهر فلوجه و به طور مشخص محله العسکری اصابت می کند، آنها شب گذشته مديريت پليس شهر را نيز هدف قرار دادند. نيروهای ارتش به بهانه حضور القاعده، شهر رمادی را بمباران کردند. در حالی که القاعده و «داعش» در صحرای الانبار هستند. الآن هيچ نيرويی از القاعده در رمادی و فلوجه نيست. همه آنهايی که در رمادی، فلوجه و خالديه هستند، انقلابيون عشاير هستند که فرماندهی آنها با شورای نظامی است و می خواهند از ورود شبه نظاميان رژيم ايران جلوگيری کنند. همين چند دقيقه پيش، يک ستون نظاميان مالکی به هنگام عبور از شهر خالديه در شرق رمادی مورد هجوم عشاير مسلح قرار گرفت و يکی از خودروهای آن به آتش کشيده شد و مابقی ستون فرار کردند. الآن پليس محلی در فلوجه در توافق و هماهنگی با شورای نظامی و شيوخ عشاير به سر کار خود برگشته است.