Skip to main content

با تاسف بسیار برای کسانیکه

با تاسف بسیار برای کسانیکه
Anonymous

با تاسف بسیار برای کسانیکه زندگی و جوانی و همه چیز خود را در راه سراب کومونیسم و اسلام فدا کردند.به این باور بودم و هستم که اسلام و چپ جز پرورش استبداد و دیکتاتوری ونابودی ایران وایرانی ارمغانی برای ملت ما نیاوردند. ایا برای رسیدن به ازادی و انتخابات ازاد باید این همه هزینه مالی و جانی میپرداختیم؟ باید سر از مسکو سیبری و تاشکند و اروپای شرقی و بغدادو فرنگ در میاوردیم؟نه نیازی به این همه بدبختی نبود اگر معنای واقعی شعار های مخرب مرگ بر شاه و مرگ برامپریالیسم و وعده های توخالی جامعه بی طبقه و یا توحیدی را می فهمیدیم .از خود بپرسیم چرا در این سرزمین خمینی و رجوی خامنه ای و کیانوری و رفسنجانی علمدار میشوند؟ باید بدانیم گشته شدن هزاران مجاهدو چپی انگیزهای دینی و کو مونیستی داشت ونه اندیشه ازادی خواهانه و میهن پرستانه .اسلام و کمونیسم باوری به میهن ندارند.

دین اسلام هنوز هم ضحاک وار از ملت ایران انتقام میکشد و نمایندگان اسلام در ایران اخوندها و در برون مرز همین اقای رجوی است.رجوی یک مسلمان تمام عیار است که حتا مخالفتی با ولایت فقیه ندارد و خود در عمل ولی فقیه است
باور عمیق دارم که جایگاه واقعی رجوی ها همان زندان اوین بود .رجوی به درستی و به حق زندانی بود.نگاهی به کارنامه رجوی نشان میدهد که جز خونریزی و متلاشی کردن خانوادها و تجاوز به ازادی افراد زیر نظر خویش جز نابودی این کشور و همکاری با دشمنان ایران و ابرو ریزی سیاسی کاری انجام نداده است. اقای رجوی باید از کار کنار گذاشته شودو راهی جز این نیست. ادامه کار رجوی در سازمان یعنی خونریزی بیشتر و در لجنزار بیشتر فرو رفتن است.اگر سازمان مجاهدین برای اینده خود نگران است راهی جز بر کناری این فرد از صدر سازمان را ندارد.
اقای رجوی یک مجرم و تبهکار سیاسی است و این را خود نیز خوب میداند.

اقای رجوی باید روزی دادگاهی شود و پاسخگوی هزاران مورد قتل و تجاوز و همکاری با دشمن و حمله به ایران و
تجاوز به حقوق افراد شود.