Skip to main content

. . . . و ساكنين كنعان (

. . . . و ساكنين كنعان (
Anonymous

. . . . و ساكنين كنعان ( فلسطين ) را نابود كنيد و در خانه هاي آنها ساكن شويد كه شما قوم برگزيده هستيد.
( تورات, كتاب چهارم, سوره 33, آيه 53) . . . . . . چنين تصورات ذهني تنها در دين مداران توليد نميشود و ريشه هاي اين تفكرات را در انديشه هاي قوم گرايان نيز ميتوان مشاهده كرد. در واقع قوم گرائي و تصور بهتر از ديگران بودن منشا مذهبي دارند, گو اينكه در ظاهر بنظر آيند دو مقوله ي متفاوت هستند. قوم گرا نيز همچون مذهب گرا, توان زيست مسالمت آميز با اقوام ديگر را نداشته و . . .

با پيدا كردن كوچكترين امكاني, راه و روش مذهب گرا را در سركوب اقوام ديگر بكار ميگيرد. همانگونه كه فرد مذهبي باورهاي خود را بر تر از ديگران پنداشته و سعي بر توفق دارد, قوم گرا نيز زبان و فرهنگش را مافوق ديگر اقوام دانسته و در اثبات اين امر به تحريف تاريخ و جعل علم مي پردازد. منازعات لفظي پان كيست هاي كشورمان در سال هاي اخير, نمونه ي روشني هست از طرز تفكر اين جماعت.
قوم گراي فارس به كتمان سركوب فرهنگ و زبان تركها پرداخته و اتهام تجزيه طلبي ميزند و پان كرد هم حكومت را دست تركها ميبيند كه در جهت نابودي كردها در حركت هست. پان ترك از نارسائي زبان فارس سخن ميراند و زمين و آسمان را بهم وصل ميكند تا ثابت كند اختلاف رژيم مرتجع آخوندي با جمهوري آذربايجان و حمايت از ارمنستان, نه بخاطر حكومت دست راستي و طرفدار آمريكائي علي اف, كه مانع توسعه ي امپراطوري شيعي شده, بلكه بدليل ترك بودن آنهاست. زماني كه تركيه با اسرائيل اختلاف پيدا ميكند, روابط آخوندها به حدي صميمانه ميشود كه به صدور نفت و گاز با تخفيف قابل توجهي مبادرت مي ورزند و موقعي كه همين حكومت تركيه با رژيم شيعه سوريه سر شاخ ميشود, روابط نيز تيره و تار ميگردد. قوم گراي ترك, همانند فرد مذهبي, اين تحولات را تنها در قالب هاي ذهني خود شكل ميدهد تا به نتيجه ي دلخواهش, يعني دشمني حكومت آريائي ( ! ! ! ) آخوندها با تركها, برسد. در اين ميان, رژيم فاشيستي ولايت فقها, حد اكثر بهره را از مناقشات قومي برده و به بهانه ي جلوگيري از تجزيه ي كشور و بسط امپراطوري شيعي, به سركوب وحشيانه ي نداي آزادي خواهي پرداخته است