Skip to main content

دوست محترم ایدئولوژی اسلام

دوست محترم ایدئولوژی اسلام
Anonymous

دوست محترم ایدئولوژی اسلام ۱۴۰۰ سال است که با قوانین پست خود (زیرا توسط مرگبارترین نو انسانی در راستای منافع آنان بوجود آمد) و با ویرانی ها و کشتارهای مهیب خود شناخته شده است. اما چرا انسان با وجود میلیونها سال تکامل گرفتار پلیدی و تاریکی شده است؟. انسان یک موجود ذهنی است یا بهتر بگوییم

دوست محترم ایدئولوژی اسلام ۱۴۰۰ سال است که با قوانین پست خود (زیرا توسط مرگبارترین نو انسانی در راستای منافع آنان بوجود آمد) و با ویرانی ها و کشتارهای مهیب خود شناخته شده است. اما چرا انسان با وجود میلیونها سال تکامل گرفتار پلیدی و تاریکی شده است؟. انسان یک موجود ذهنی است یا بهتر بگوییم کالبد تحت کنترول و تسلط ذهن است. ذهن انسان از کودکی برنامه ریزی میشود که تحت الگوهایی عمل کند. وقتی محتوای ذهن انسان ایدئولوژی شد مغز تحت کنترول آن ایدئولوژی قرار مییردو طبق آن عمل میکند. این ایدئولوژیها هستند که مغز را برنامه ریزی و وادار به عمل میکنند. ذهنی که به ایدئولوژیی آلوده شد تحت کنترول آن قرار خواهد گرفت(چه انسان در ایران باشد و چه انسان کره شمالی...) .
یک هیپنوتیزور ماهر میتواند سوژه (کسی که هیپنوتیزم میشود) را هیپنوتیزم کند و سوژه را آماده ی حتی جراحی های بزرگ کند میتواند به سوژه تلققین کند که قادر به دیدن انسانهای اطراف خود نیست و سوژه واقعاً توانایی دیدن خود را موقتاً از دست میدهد. پس ذهن حاکم بر مغز و از طریق مغز حاکم بر بدن است. اثر هیپنوتیزم موقتی است مگر سوژه مرتب تحت کنترول هیپنوتیزور قرار بگیرد. باورها،مذاهب و غیره توسط بزرگسالان که ذهن خود آنها قبلاً شرطی شده است به کودکان که مغزشان در حال رشد است منتقل میشود و جزیی از محتوای ذهن آنان خواهد شد. ذهن کودکان بدینگونه برنامه ریزی میشود و برای اینکه مغز محتوای ذهن را پس نزند باید تکرار شود. کودک را وادار میکنند تا دروس دینی،قرآن،تورات ،کتاب مارکس و غیره را یاد بگیرد. محیط و شرایط را برای تداوم شرطی بودن ذهن انسان بکار مییرند و بدین طریق انسان تمام عمر تحت تاثیر ذهن برنامه ریزی خود خواهد بود. انسانهایی هستند که از سلطه ی یک ایدئولوژی در مبایند اما گرفتار سلطه ی یک ایدئولوژی دیگر قرار میگیرند و ذهن آنان بسرعت توسط ایدئولوژی جدید برنامه ریزی و تحت کنترول قرار میگیرد. از اینرو است که بشر میلیونها سال گرفتار جنگ و خونریزی و ویرانی است. ثروتمندان (سرمایه داران) هر چقدر بیشتر جمع میکنند حریص تر میشوند و برای بیشتر جمع کردن فجایع بوجود میاورند. مذهبی یا کمونیست هر چقدر به ایدئولوژی خود میپردازند زنجیرهای اسارت تسلط ایدئولوژی را بر مغز خود بیشتر میکنند و اگر بقدرت برساند فاجعه بوجود میاورند. مغز انسان بسیار شکننده است و بسرعت شرطی میشود. اگر ایرانیان هنوز و همچنان گرفتار و اسیر اسلامگراهای بیرحم قرار دارند و اگر بشدت میترسند و اگر بسیار مادی هستند چیزی نیست جز اینکه ذهن آنان نیز به ایدئولوژی سخت آلوده شده است. و این ایدئولوژی است که بر مغز آنان فرمان میراند. اگر بتوان به انسانها کمک کرد که خود را،ذهن برنامه ریزی شده خود را و ماهیت هولناک ایدئولوژی پنهان شده در ذهن را ببیننداین دیدن منجر به تکامل آگاهی در سلولهای مغز و رهایی از زندان ایدئولوژی خواهد شد.