Skip to main content

من اعلام می کنم ادمک هائی که

من اعلام می کنم ادمک هائی که
اقبال اقبالی

من اعلام می کنم ادمک هائی که بیشرمانه نشر فیلم توهین به اعراب را بمن نسبت می دهند، پرونده سازانی از جنس اطلاعاتی های جمهوری اسلامی هستند که با نام های مستعار به ایجاد شایعه، تفرقه و خرابکاری مشغول هستند. در رد ادعای فرد معلوم الحالی بنام یوسف آذربایجان بار دیگر منبع خبر موجود در سایت ایرانگلوبال برای اطلاع خوانندگان درج میگردد.
ناشر فیلم "وب سایت خبری- تحلیلی آذریها" می باشد که در خبر مندرج در ایرانگلوبال http://www.iranglobal.info/node/30512 موجود است.
آدرس وب سایت
http://www.azariha.org/
شونیسم قومی سخن می گوید: شعار تماشاگرنمایان تراکتورسازی در بازی با الاتحاد: العرب، الحیوان+فیلم

شونیسم قومی سخن می گوید: شعار تماشاگرنمایان تراکتورسازی در بازی با الاتحاد: العرب، الحیوان+فیلم


شماری از هواداران تراکتورسازی هفته گذشته در مصاف با تیم عربی الاتحاد، بازیکنان تیم حریف را با شعار "العرب، الحیوان" بدرقه کردند.
به گزارش وب سایت خبری- تحلیلی آذریها حضور عده ای از نفرت پراکنان قومی موسوم به پان ترکیست در لباس هوادار تراکتورسازی تبدیل به یکی از معضلات ورزش استان شده است. این عده که از سوی دست های مرموز و پشت پرده هدایت می شوند فراخور منافع سیاسی اربابان خود هواداران را به سردادن شعارهای شرم آور تحریک می کنند.
در پایان بازی تراکتورسازی- الاتحاد در قالب بازی های آسیایی عده ای از پان ترکیستها با سردادن شعارهای نژادپرستانه و ضد عرب به تحقیر و تمسخر آنها پرداختند. این شعارها به مدت چند دقیقه از سوی هزاران نفر و همصدا منتشر شد.
جریان های قوم گرا در آذربایجان که سعی دارد خود را به عنوان مدافع حقوق بشر و دموکراسی در رسانه ها معرفی نماید، سعی دارد خود را قربانی شونیسم و نژادپرستی معرفی نماید، اما در واقع خود مصداق بارز "شونیسم قومی" است زیرا همواره نفرت از سایر انسان ها اعم از کرد،فارس،ارمنی و عرب را تبلیغ و ترویج نموده است.
مشکل جایی بروز پیدا می کند که برخی سیاستمداران و رسانه ها برای استفاده ابزاری از نفرت پراکنان قومی، جای ظالم و مظلوم را تغییر داده و سعی می کنند این عده را قربانی شونیسم معرفی نمایند. مردم تبریز که از این عده بیزار اند خاطره ضرب و شتم زن حامله ارمنی توسط همین عده را در اسفند 1384 فراموش نمی کنند.
جهت مشاهده در یوتوب کلیک کنید



جهت مشاهده یا دانلود فیلم نژادپرستانه هوادارنمایان تراکتورسازی کلیک کنید

تاریخ: یکشنبه 11 اسفند 1392