Skip to main content

بالاخره آقای سعید تبریزلی در

بالاخره آقای سعید تبریزلی در
اقبال اقبالی

بالاخره آقای سعید تبریزلی در امیلی که فرستاده است تائید کرد شعارها واقعی ست ولی از طرف عده ای بسیجی سر داده شده است. ایشان با افتخار شعارهای تماشاچیان تیم تراکتور را مکتوب کرده است که: اورمو خزر بیزمدیر - خلیج عربلریندیر . یعنی اورمیه و خزر مال ماست و خلیج هم مال عرب ها.
پان ترکها چه سخاوتی در بخشش خلیج فارس دارند؟!!!
این هم امیلی که واقعن نمی دانم چرا توسط مسئول کمنتارهای سایت سانسور شده است؟؟؟
فاشیسم دینی قبل از کسب قدرت وعده آزادی داده بود و با ما چنین کرد ... ؛ فاشیسم قومی از هم اکنون خلیج فارس را می بخشد، به کرد اعلام جنگ می دهد، به عرب توهین می کند و فارس ها را از "شرق تا غرب عالم مجسمه دروغ و فریب و خیانت" معرفی می کند!!!
من عمیقن بر این باورم که بدون افشاء و انزوای فاشیسم در اشکال دینی، قومی و نژادی، راه آزادی و دمکراتیزاسیون ایران هموار نمی گردد!

تاریخ مطلب:
دوشنبه, مارس 3, 2014 - 15:00
نام:
سعید تبریزلی
نظر:
عده ای بسیجی ضد عرب (شما بخوانید ضد سنی) درست در بغل جایگاه نشسته و برای بد نامی آزربایجان شعار می دهند. اقای اقبالی یکی از شعارهای هواداران تراکتور قبل از تبدیل استادیوم به پادگاه نظامی این بود : اورمو خزر بیزمدیر - خلیج عربلریندیر . یعنی اورمیه و خزر مال ماست و خلیج هم مال عرب ها. اتحاد غیر فارس ها خواب را از چشم متوهمان پارسی ربوده این گونه حرکات هیستریک بیشتر مایه خنده است تا واقعیت های امروز آزربایجان. آقای اقبالی ما مشکلی با همسایه های شما نداریم. ما به نام آزربایجان و زیر بیرق بابک با عرب ها مردانه جنگیدیم و شکست خوردیم. روسیاهی هم نصیب افشین فارسی شد تا دلیلی باشد بر اینکه فارس ها اگر از شرق تا غرب عالم مجسمه دروغ و فریب و خیانت اند پر بیراه نیست.
نوشته شده در:
چگونگی راه یافتن زبان ترکی به آذربایجان / تلخیصی از سخ