Skip to main content

دوستان این هم یک مقاله از

دوستان این هم یک مقاله از
Anonymous

دوستان این هم یک مقاله از گوناز تی وی......
تلاش وزارت اطلاعات برای خدشه دار کردن چهره هواداران تراختور......
گوناز تی وی : وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در تلاش است تا با تزریق هواداران وابسته به ورزشگاه و اشاعه ....

و اشاعه شعارهای نژادپرستانه با استفاده از این هواداران ،چهره میلیون ها هوادار آذربایجانی را مخدوش کند .

به گزارش گوناز تی وی،سایت "آذری ها" وابسته به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با انتشار خبری با تیتر "شوونیزم قومی سخن می گوید" به تخریب چهره هواداران تیم تراختور آذربایجان جنوبی پرداخته است.

در این خبر فیلمی از چندین نفر از حاضرین در ورزشگاه سهند منتشر شده است که شعارهای نژادپرستانه بر علیه ملت عرب سر می دهند. این هواداران که توسط برخی از نفوذی های وابسته به وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران تحریک شده بودند با الفاظی رکیک ملت عزیز عرب را مورد خطاب قرار داده اند که برنامه از قبل پیش بینی شده سپاه پاسداران محقق شده و فیلم این شعارهای چندین نفر از حاضرین در ورزشگاه از طرف ماموران وزارت اطلاعات رسانه ای شده است.

وب سایت آذری ها این چند نفر از حاضرین در ورزشگاه را با هدف تخریب چهره هواداران تراختور "چندین هزار" نفر خوانده است،در حالی که هواداران تراختور آذربایجان همواره با شعارهایی چون "خلیج عربی " پشتیبان ملت عرب به خصوص ملت عرب الاحواز بوده اند و هرگز توهین به ملت عرب در فرهنگ و رفتار هواداران تراختور وجود نداشته است .

در حالی که نژادپرستان فارس و نیروهای وزارت اطلاعات خود همواره از تحقیر و توهین اعراب حمایت کرده اند و هواداران تراختور در این مسئله در جبهه مقابل آنان قرار داشته و در بسیاری از بازی ها برادری خود را با ملت عرب با شعارهای "خلیج عربی" نشان داده اند.

وب سایت آذری ها همچنین در سال های اخیر حرکات ملی گرایانه عرب های الاحواز را حرکاتی تروریستی خوانده و مطالبات به حق ملت عرب احواز را "تروریسم و تجزیه طلبی" خوانده است و انتشار همچین گزارش هایی مبنی بر تخریب چهره هواداران تراختور و به اصطلاح حمایت از اعراب،نه در مکتب و نه در اعمال سایت آذری ها می گنجد و هدف فقط تخریب رابطه برادرانه تورکان آذربایجانی و برادران عرب می باشد.

وب سایت آذری ها وابسته به وزارت اطلاعات ایران که با تفکرات شوونیستی و تمامیت خواه اداره میشود،تورک های آذربایجان و اعراب الاحواز را در جبهه های غیر مشترک تخریب کرده و همچنین در مواقع خاص با سو استفاده از برخی جریانات از قبل هماهنگ شده با هدف تخریب دیدگاه مثبت تورکان آذربایجانی نسبت به اعراب و بلعکس، سعی در ایجاد خلل در حرکت هماهنگ این دو ملت به سمت استقلال می کند .

لازم به ذکر است اتحاد ملل غیرفارس بر علیه شوونیزم فارس و جریان های مرکزگرا عصبانیت این نژادپرستان را در پی داشته و آنان از هیچ فرصتی برای تخریب این اتحاد و همدلی دریغ نخواهند کرد و این مسئله ضرورت هوشیاری ملل غیر فارس در ایران را می طلبد

گفتنی است سایت آذری ها در موضوع تحصیل به زبان مادری نیز مواضع عجیب و غریبی را اتخاذ کرده و با نفرت پراکنی و خضعبل بافی غیر قابل تصور، مسئله تحصیل به زبان مادری را مخاطره ای برای امنیت ملی خوانده است که این مسئله تمامیت خواهی و تفکرات نژادپرستانه این وب سایت را آشکار می کند .