Skip to main content

آقای اقبالی اين مصاحبه را

آقای اقبالی اين مصاحبه را
Anonymous

آقای اقبالی اين مصاحبه را قبلا پخش فرموده بوديد و اينبار با عوض کردن تيتر و اضافه کردن خاطرات و کمی مطالب ديگر دوباره منتشر فرموده ايد و حتما صحبتهای آقا سيد طباطبائی جزو مبرمترين مسئله جامعه است که جنابعالی لزوم چندين بار پخش را ديده ايد آقا سيد طباطبائی در جايی ميفرمايند « منصور هاشمی: شما گفتید که برایتان فرق نمی‌کند چه کسی حکومت را در دست داشته باشد، بلکه مهم برایتان ایران است. این باور می‌تواند به این تصور منجر شود که یک دیکتاتور خوب که بتواند یک ایران خوب را بسازد نیز مطلوب حضرتعالی است. آیا مشروطه بودن قدرت برای شما اهمیت ندارد؟

برخی از فیلسوفان سیاسی غرب بر این باور هستند که حکومت یا حکومت قانون است یا اصلا حکومت نیست. بنابراین حکومت واقعی باید قانونی باشد. این وجه تئوریک قضیه است؛ اما من می‌خواهم به عنوان یک شهروند عادی نیز پاسخ شما را بدهم. به نظر من انسجام اجتماعی این کشور

کشور به‌طور جدی در خطر است و مصالح بسیاری فوت شده است، فعلا توضیح زیادی نمی‌دهم، اما اعتقاد دارم که باید در انتخاب‌های اساسی دقت به خرج داد. تأمین مصالح عالی کشور اصل است، و باید محور هر انتخابی نیز باشد.» . آقای اقبالی شما ناشر چنين تفکر هستيد . عقبت بخير !!