Skip to main content

سایت حرکت بيداری ملی

سایت حرکت بيداری ملی
Anonymous

سایت حرکت بيداری ملی آذربايجان با مسئولیت محمودعلی چهرگانی مینویسد
فاشیسم فارس با بدست گرفتن حاکمیت در اراضی تاریخی ملت ترک آذربایجان از طرفی با غارت و چپاول معادن آذربایجان و از طرفی هم با محو زبان و فرهنگ ملت آذربایجان نزدیک به یک قرن است که سعی در نابودی کامل ملتی بنام ملت ترک آذربایجان دارد ، ولی کُردیزاسیون آذربایجان را نباید کمرنگ جلوه داد. اشغال آرام آذربایجان بیشتردرشهرهای جنوبی این استان قوشاچای(میاندوآب)و سولدوز(نقده)بیشتر مشاهده می شود. با نگاهی به نقشه قومی و نه تاریخی آذربایجان جنوبی اثرات این مهاجرتها را خواهیم دید وآذربایجان جنوبی به لحاظ ترکیب قومی شهرهای جنوب غربی خود را تا حدودی از دست داده و این روند همچنان از جنوب غرب به طرف شمال غرب(اورمو، سلماس، خوی و ماکی)در حال سرایت است.

اگر موضوع اشغال آرام اراضی تاریخی آذربایجان جنوبی از سوی ملت تاریخ ساز آذربایجان جدی گرفته نشود در آینده‌ای نه چندان دور به بحرانی حتی خطرناکتر از قره باغ و کرکوک تبدیل خواهد شد .
دکترین چهرگانی از تئوریسینهای قوم گرای تجزیه طلب -خواسته فدرالیسم سیاسی- در مرحله بعد: خواسته فدرالیسم قومی-تغییر فدرالیسم به کنفدراسیون-جدایی از ایران-الحاق به جمهوری آذربایجان .پلاتفرم جنبش فدرال- دموکرات آذربايجان : دولت محلى ترکها در سرزمينهاى تاريخى آذربايجان ايجاد مى شود و ترکان خراسان، ترکان جنوب ايران و ترکان قشقايى دراستان فارس حق برپائى حاکميتهاى محلى خود را دارا مى باشند ؟
در ارتباط با نقشه خاورمیانه جدید ,کردها نقشه ای تهیه کرده اند که بسیاری از مناطق غرب ایران را ضمیمه خاک کردستان کردند که حزب استقلال آذربایجان جنوبی -۲۰۰۶ بیانیه ای بسیار تند و تحدید آمیز صادر میکند با این محتوا:۱- حزب استقلال آذربایجان جنوبی, اراضی آذربایجان را با هیچ شخص یا گروه مذاکره نخواهد کرد 2- اسم این منطقه برروی خودش هست آذربایجان غربی 3- اگر می خواهید در صلح و آرامش همسایه باشیم باید از این ادعاهای مالیخولیائی دست بر دارید. در غیر این صورت به آذربایجان اعلان جنگ می کنید که آنهم به نفع شما نخواهد بود ۴- از اراضی آذربایجان حتی یک سانتیمتر هم که باشد به احدی واگذار نخواهد شد ۵- حزب استقلال آذربایجان جنوبی بعنوان حق طبیعی , ملی و بین المللی خود تا آخرین قطره خون از تمامی خاک آذربایجان دفاع خواهد کرد .