Skip to main content

در دفاع از یک انسان پاک

در دفاع از یک انسان پاک
Anonymous

در دفاع از یک انسان پاک پاخته.من صد در صد میدانم ان در یاسالار با هر مرام سیاسی و حزبی بدون تشکیل دادگاهی اعدام شد.او دزد و غارت گر.... نبود.این سخن ملعون و جنایت پیشه ای چو خمینی در گوش من است که از او پرسیدند چه احسساسی به ایران دارد و او گفت هیچ.
انچه اسلام و اسلامیان در 35 سال گذشته با ایران و ایرانی کردند هیچ یهودی و یا ارمنی و اتش پرستی و هیچ چپی و استعمار گری نکرده است.
ایا دزدی های ملیاردی خیانت نیست؟ پول نفت به کجا میرود ؟ مگر نباید خرج مدرسه و روستا و بهداری و به زیستی مردم کورد بلوچ و یزد و اصفهان شود ؟ چرا این پولها سراز ترکیه و کاناداو امریکا در میاورد؟
دین اسلام دین توحش و خیانت و قساوت نابرابری وحشتناکی است که تا کنون مردم ایران از عملی شدن ان در کشور هیچ اطلاعی نداشتند.در این دین هیچ رگه ای هر چند ناچیز از عدالت

اقتصادی و حقوقی وجود ندارد.دین باوران شیاد همچو گراز در مزرعه ایران را شخم زده اند و در هر وجب ان تخمی جز نفرت و انزجار نگاشته اند.دین اسلام با هر نگرش جز تسلیم طلبی و حقارت و انکار اندیشه پیامی نداشته است و دینی سر تا پا خیانت و فساد ظلم و جور است .در این دستگاه کذائی دینی سخن از کدام وطن است که بیگناهان را به خیانت به ان متهم میکنند؟
ایا این افراد میهن پرست هستند.خمینی/ خامنه ای /رفسنجانی /و صد ها ایت الله مفت خور چه میدانند وطن چیست.
وطن این دسته از موجودات دوپا همان محراب و ان خانه سنگی و مقداری اب و علوف است ونه بیشتر .