Skip to main content

مقصر واقعی نه مردم پارس

مقصر واقعی نه مردم پارس
Anonymous

مقصر واقعی نه مردم پارس زبان بلکه ام فساد واقعی دین اسلام و بویژه شیعه اجبار ی در ایران است. ملیونها زن پارس زبان از رفتن به دبستان به دلیل ایمان به اسلام از تحصیل محروم ماندند.ایا میتوان مردم ترک و عرب را مقصر شناخت؟
اما چرا هر بی عدالتی رخ میدهد زبان پارسی و مردم پارس زبان مورد حمله قرار می گیرند؟ علت روشن است و انهم و تبلیغات دروغین 100 ساله چپ در ایران است. فراوش نشود که همین رفیق کیا با رفیقه کیا یعنی همسر رفیق کیانوری با روسری به پای صندوق رای به جمهوری اسلامی رفتند.در کردستان کنونی هنوز دختران را ختنه می کنند این عمل وحشیانه ناشی از ستم پارس است ویا دین اسلام با پیشنیه یهودیت؟
ابا مشکلات این کشور با در س خواندن اقلیتها به زبان مادر ی همه مشکلات حل خواهدشدو یا اینکه همه اینها بهانه ای است برای
گریز از همبستگی ملی مردم ایران با هم.

بدون شک با اموزش همه دروس به زبان ترکی و عربی و غیره مطالبات به همین جا ختم نخواهد شد و دروازه اذربایجان و کوردستان و بقیه السیف باید مشخص شود و پرچم انها مشخص شود و واحد پولی انها باید لیره ترکی شود و تا انتهای داستان روشن است.
ما میگویم نه به تقسیم ارضی ایران.حفظ حاکمیت ملی و تمامیت ارضی اصلی محترم و مقدس و غیر قابل گذشت است.
حوادث اوکراین ما را باید از این خواب خر گوشی ملل تحت ستم بیرون اورد و اکنون باید شکر گذار بود که فرقه نتوانست اذربایجان را جدا کند جا دارد از همه گوشنده گان باز گشت اذربایجان به ایران از همه سپاسگزاری کرد.