Skip to main content

من تا به حال حرفهایی را که

من تا به حال حرفهایی را که
Anonymous

من تا به حال حرفهایی را که آقای "امید دانا" میزند از هیچ سلطنت طلبی نشنیده ام. حرفهای ایشان بیشتر به سخنان طرفداران جمهوری اسلامی شباهت دارد. اینها قبل از انقلاب هم با چنین نوع تبلیغاتی مردم را علیه شاه می شورانیدند. که فرح و خواهران شاه و زنان وابسته به محافل اشرافی همگی فاحشه و فاسد هستند.
شاید اطلاعات من کافی نیست. خوشحال میشدم اگر آقای نادر ثانی که در چنین بحث انحرافی شرکت کرده و به سلطنت طلبان تاخته، چند مورد را برمیشمارد که سلطنت طلبان اتهامات جنسی به کمونیستها زده باشند. در دوران شاه حتی افرادی چون فریدون فرخزاد که همه می دانستند همجنسگراست، در تلویزیون حضور فعال داشتند. در صورتی که نیروهای چپ تا همین چند سال پیش حتی ابا داشتند کلمه "همجنسگرایی" را به کار بگیرند.
بیشتر فیلمها و مطالبی هم که در تلویزیون و نشریات می آمد با سکس مشکلی نداشتند و این چپها بودند که همصدا با اسلامیون

بیشتر فیلمها و مطالبی هم که در تلویزیون و نشریات می آمد با سکس مشکلی نداشتند و این چپها بودند که همصدا با اسلامیون همه اینها را نشانه ابتذال و فساد اخلاقی می دانستند. حتی گوگوش که در بین مردم بسیار محبوب بود، از نظر اکثر چپها فاحشه محسوب میشد. جالب است که هنوز هم در حمله به سلطنت طلبان چپها و حزب اللهی ها همصدا هستند و شیوه های مشابه استفاده میکنند.