Skip to main content

اسلام و بانوان

اسلام و بانوان
Anonymous

اسلام و بانوان

با احترام فراوان به همه مادران ایرانی .روز جهانی بانوان بر همه مادران گرامی باد.
دشمن واقعی زن ایرانی خود دین اسلام و اساسن دین شیعه اخوندی است. متاسفانه فرهنگ اخوندی و ترویج خرافات از طریق همین بانوانی که هر روز هفته بدون تعطیلی و بیش از 500 سال است که با رفتن به روضه های مختلف و شنیدن اراجیف اخوندی و ریختن اشگ و گندن موی و خراش بر صورت و سینه داستانهای عرب را به درون خانواده های ایرانی میاورند.متاسفانه این گونه است که برای علی ا صغر حسین گریه میکنند ولی به فرزندان ایران زمین به ازادی خواهان به انسانهای پاگ و نمونه و فداکار در زندان تجاورز میکنند.
باید گفت که هنوز تحقیقی جامع در مورد نقش زن و انتقال عقاید ارتجاعی اسلامی از طریق زنان به درون خانواده انجا م نگرفته است. انچه پلیدی و خرافات و پستی در درون اسلام و بنیاد اخوندی وجود دارد در خیالی باطل بنام تقدس و محترم جای هر گونه انتقاد و نگاه موشکافانه را از زنان گرفته است.
ملیونها زن ایرانی بخاطر وجود شرع پلید محمدی و تعصب جاهلانه پیروان محمد از اموزش و دانش پروی بانوان جلوگیری کردند. میدانیم که تعصب باعث شد تا مدرسه نسوان به تعطیلی کشانده شود و بنیان گزار ان ترک وطن کند.
بانوان باید از رفتن به روضه های اخوندی عباس و حسن و حسین و دیگر مردگان شیعه خود داری کنند.
بسیار ابلهانه است که سمبول زن ایرانی زنی عرب بنام فاطمه است. این فاطمه بیش از 18 سال زندگی نکرد و بدون شک نمی تواند زن نمونه برای زن ایرانی باشد البته فاطمه برده جنسی خوبی برای علی شوهر خود بود اما نه برای زن ایرانی .
متاسفانه من به این نظر رسیده ام که زن مسلمان بیشتر یک برده جنسی است تا کسی که بخواهد اگاهانه در زندگی اجتماعی نقشی مثبت عهده دار شود.
متاسفانه زن مسلمان باردار همه خرافات اسلامی و فر قه شیعه است. نمونه ای ان فراوان است مانند چهار قول فوت کردن تا اب دهان پیغمبرشان و استخاره و و و.