Skip to main content

چه کار پسندیده و بجای کردید و

چه کار پسندیده و بجای کردید و
Anonymous

چه کار پسندیده و بجای کردید و این چند خط را توامان با مزاح مطرح کردید. ممنون از بانی و بنیان گزارآ ن ,البته یک مدیریت خوب ایجاب می کند. لازم به ذکراست که یک شخص با سواد باید دارای حداقل ٢٥ موا علفه باشد که بتوان او را با سواد نامید ١ توانای شنیدن از اولین ومهمترین آنهاست بعد موزیک,نواختن ساز ,رقص , نوشتن و خواندن نت ,چندین زبان, تاریخ و و و و . این توانای شنیدن است که هیچ کدام از ما نداریم اما لا زمه یک مدیریت خوب است که بتواند پا یدار باشد در این دوره دیجیتالی وعصراطلاعات . منکه آب و خاک این مملکت مالیات هزینه شده برای رشد و نمو و بهدا شت و تحصیل خود را بکناری گذارم و راه و رسم ناجوانمردی پیشه کنم و به ملت در بند از هر قو م ,تبار خود خیانت کنم آب در آسیاب دشمن این ملت چندین هزاره ای کنم البته این روزها خواهد گذشت.

وقتی نمی توانند مفهوم ولغت و تصویر را ازهم جدا کنند وقتی که میخواهند با پو ل روسیه یا عربستان مرا ترک یا عرب کنند و آ نی که نیستم کنند چگونه سکوت اختیار کنم !
هیچ وقت توهین نمی کنم هویت مجازی من هم همین پا پک خرم دین است تا بحال نیز از نام دیگری استفاده نکردم و نخواهم کرد . اما دوست محترم من نام شما را هم نمی دانم چیست یک نفر هستید چند نفر هستید خط فکری شما و و و ناشناس و پنهان حتی e میل هم جواب نمی دهید! ناشناس و پنهان پشت چندین پرده لااقل من یک هویت مجازی دارم هم نام و e میل . کمال بی ادبی به مخاطب است که جوابش را نمی دهید در جامعه مردم سالار خود مردم به جامعه خود سا مان میدهند.یکی از علتهای اصلی این گرفتاری در تاریخ معاصر ما همین دخالت ندادن مردم است. دیروز وابسته بودیم به مد یای غرب امثال بی بی سی و و و. دیدیم چطورشد اما امروز با هزار زحمت و گرفتاری نداری و و و مد یای صو تی تصویری خودمان را داریم از این بابت از همه شما زحمت کشا ن کمال تشکر را داریم و با اندک پولی حمایت میکنیم . یکی دوتا هم نیست این مدیا البته جای بسی خوشحالی و مسرت است این مدیای صو تی تصویری. چون به مقدس بودن جان در فرهنگ اصیل ایران باور دارم نه به کتاب یا آموزه و اولین فروزه جان که چشم باش که همسان با خرد است "خرد چشم جان است چون بنگری " طبق فرهنگ ایران حقو ق بشر را که مقدس است را فطری و اولین فروزه آن یعنی خرد که احترام به عقاید دیگران است را محترم میدانم و این مقدس بودن جان سیاه یا سفید ,ترک و عرب و هم قومی یا هم مسلکی ندارد جان همه مردمان مقدس است بدون هیچ ا ستثنا ئی .در ادامه توهین به ترک و عرب مگر غیر از این است که اینان ملت واحد و یکجا نشین نبوده اند از آسیای دور آمده و به ترکیه و اروپا رفته اند اگر مد عی تمدن و سازنده ان هستید لطفآ لغت نبردبان را یا لغت فرهنگ را بیاورید .و قتی هم که به ایشان متذکر میشویم بجای تذکر با سلیقه شخصی و یا با نفوذ اشخا صی چشم بر حقیقت می بندیدد. من هم با سختی چند که متن را در جواب می نویسم و برای درج آن بخشی یا قسمتی را از نو مینویسم شما آنرا بکناری میاندازید و زحمت باز بینی را ادیت شده جدید را به خود نمی دهید حتی این اجازه را به دیگر خواننده گان یا کار بران نمی دهید که در جا معه به فردیت برسند و فرد به فرد با مسایل بر خورد کنند همانند دیگر اشتبا هات در جا معه همچون قو م گرایی قو می و تبا ری با مخالف بر خورد میکنید با این کار فرد را برای دمکرات شدن و راه دمکراسی را با ریک میکنید به امید آ ن روزی که ولایت فقیه و سا نسو ر نباشد یکدیگر را با فردیت شناسی کنیم نه با تبار و قو میت .عنوان اینکه من یک آذری هستم نه یک ترک نباید شما را برنجا ند در یک جنگ تمام عیار اطلا عا تی هستیم با ید بدانند که فرد فرد جا معه از خود دفا ع میکند .
مگر آ ثار بجا مانده نشان دهنده این فکت نیست که ایران کشوری است با تاریخی کهن سال. یونان که از بیش از ١٥٠٠ جزیره کوچک و بزر گ و با لهجه متفاوت تشکیل شده و با یک زبان ملی باهم زندگی میکنند و این یونا نیان قدیم اهالی این سرزمین را مِد (ماد) یا پارس می خواندند.علت را می توان در این د انست که نخستین سلسله ی پادشاهی ساکنین باختر کشور را مادها برپا کر دند و بنیان گذار دو امپراطوری بزرگ هخا منشیان و ساسانیان، کورش و اردشیر بابکان از( شاخه ی ایرانیان پارسی در جنوب و مرکز این بوم بو دند.( " پارسی" ها که همراه با "خوزی" ها در شکل گیری تمدن ایلام نیز نقش د اشتند. کار کردن با آدمها خیلی مشکل است من خودم روزانه با صدها آدم از انواع مختلف سرو کار دارم .
پا پک خرم دین ایرانی آذری