Skip to main content

خدمت سانسورچی های ایران

خدمت سانسورچی های ایران
Anonymous

خدمت سانسورچی های ایران گلوبال. لطفا سانسور نفرمائید
پان فارس , یعنی نفرت به غیر خودی

کار‌شناس ایرانی فوتبال: ایران باید با نفرت با امارات، بحرین و قطر بازی کند
دبی – العربیه.نت فارسی

امیر حاج رضایی کار‌شناس ایرانی فوتبال، درباره گروه بندی تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا گفت: «ایران باید با نفرت با امارات، بحرین و قطر بازی کند.»

در نتیجه قرعه کشی انجام گرفته در روز چهارشنبه ۲۶ مارس جام ملت‌های سال ۲۰۱۵ آسیا که در استرالیا برگزار شد، ایران با سه تیم امارات متحده عربی، بحرین و قطر، هم گروه شد.

امیر حاج رضایی، کارشناس ورزشی تلویزیون سراسری ایران، در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا، این گروه را «گروه نفرت» نامید.

حاج رضایی در این باره گفت: «در گروه نفرت قرار گرفتیم. ایران‌‌ همان طور که با نفرت از بحرین، در ورزشگاه آزادی شش گل به این تیم زد و همین‌طور مقابل دو تیم عربی دیگر که معمولا کشور‌هایشان در مسائل غیر فوتبالی همیشه علیه ما بوده‌اند، باید با نفرت از همه آن‌ها بازی کند و از سد آن‌ها بگذرد.»

شایان ذکر است که این تنها گروهی است که در آن، سه تیم از شرق آسیا قرار گرفته است. سعودی که در گروه دوم حضور دارد، با ازبکستان، چین و کره شمالی هم گروه است.

قرعه کشی کویت و عمان را در گروه اول با استرالیا و کره جنوبی قرار داد. اما در گروه چهارم، ژاپن، اردن و عراق به علاوه یک تیم که حضورش در پی بازی های چالش در سال ۲۰۱۴ مشخص می‌شود، قرار گرفته‌اند.

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال درباره گروهی که ایران در آن قرار گرفته، گفته است: «این گروه سختی است اما تیم ما تجربه صعود به جام جهانی را دارد و می‌تواند بازی‌ها را با قدرت آغاز کند.»

قرار است رقابت‌ها با بازی دو تیم استرالیا و کویت روز نهم ژانویه ۲۰۱۵ در استادیوم ریکتانگولار ملبورن آغاز شود. بازی فینال هم روز ۳۱ ژانویه در استادیوم استرالیای شهر سیدنی برگزار خواهد شد.