Skip to main content

اولا دادن نظر کلی در مورد

اولا دادن نظر کلی در مورد
Anonymous

اولا دادن نظر کلی در مورد حرکت ملی آزربایجان جنوبی نادرست است. این جمله شما "ما شاهد فعالیت گروه های متزلزل راست با رهبران ناپیگیری هستیم که منافع شخصی و گروهی برایشان برتر و مقدم تر از منافع عمومی مردم است" نشان از ادبیات غیرجدی نوشته شما دارد. ثانیا استناد به مطالبی از سایت ها و منابع وابسته نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی نیز ارزش نوشته شما را نشان می دهد. بنده خودم هم انتقادات زیادی از عملکرد جناب محمودعلی چهرگانی دارم آما آیا شما مدرکی برای اثبات ادعای خودتان مبنی بر س.گ اعلام کردن هموطنان فارس از طرف جناب چهرگانی دارید؟ شما به عنوان یک فعال چپ چرا سطح نوشته تان را با استناد به مطالب سخیف و بی پایه تنزل می دهید؟
وقتی این جمله "گروه های متزلزل راست با رهبران ناپیگیری هستیم" می نوشتید به برازندگی صفت ناپیگیری به چپ آزربایجان فکر کرده اید؟ بله تشکیلات آزادیخواهانه و برابری طلبانه

سوسیالیستی در آزربایجان سابقه بسیار قوی دارد ولی متاسفانه این چپ های ناپیگیر ابتکار عمل را به راست های! ناپیگیر داده اند و فقط به صورت عکس العملی منتظر انجام اقدامی از طرف راست ناپیگیر هستند تا با انتقاد! از آن دوباره خود را مطرح کنند و از صحنه روزگار محو نشوند.
جناب رحمانی شما اصلا فکر کرده اید که اگر همین به قول شما راست ناپیگیر نبود شما این مطلب را نمی نوشتید بنده هم با شما آشنا نمی شدم!
راستی چپهای آزربایجانی به جز نصیحت و عیب جویی به صورت مشخص در مبارزه ملی آزربایجان کنونی چه نقشی و چه تاثیری دارند؟