Skip to main content

آالیار عزیز. کلا دو طیف وجود

آالیار عزیز. کلا دو طیف وجود
Anonymous

آالیار عزیز. کلا دو طیف وجود دارد که به حرکت آذربایجان, که ماهیتا مبارزه بر علیه ناسیونالیزم فارس است, حرکت ناسیونالیستی لقب داده است: اولی خود ناسیونالزم فارس است که زیر نقاب ایرانی و ایران پرستی قائم شده است. دومی, طرفداران ایده اولوژی های کومونیستی. میتوانم برایتان از هر کدام اینها هزاران مثال بیاورم. در نوشته های خود شما بکار بردن کلمه ,جریان ناسیونالیستی , در مورد حرکت آذربایجان خیلی هم کم نیست. دوست عزیز , حالا به سبب شرایط اقلیمی, جغرافیائی, همزیستی و هم جواری انسانها در گروهای مختلف متشکل شده و زندگی میکنندو اسمی هم دارند. ما باید این واقیت را قبول کنیم.

عیب کار در گروه های مختلف بودن نیست بلکه در نوع باور ها و سایر پدیده های حاکم در گروه های مختلف است. کما اینکه دیده ایم جوامعی که دم از , ما همه انسانیم, می زدند, به جامه انسانیت بیشتر زیان زدند تا دیگر جوامع. می خواهم خدمتتان عرض کنم, مشکل جامعه بشری همان طور هم نیست که دوستان کومونیست ما چسبیده و ول نمیکنند که پدیده ملت بازی باید منسوخ شود.
ماهم متعلق به یک ملت هستیم که یکی ملت ترک مینامد و دیگری ملت آذربایجان.ولی هستیم . حالا ملت بودنمان , چه با اسم ترک و چه با اسم آذربایجان, به سایرین خیر یا ضرر خواهد زد , بستگی با اسمش ندارد. قربان سنه