Skip to main content

ائلیار گرامی؛

ائلیار گرامی؛
اقبال اقبالی

ائلیار گرامی؛
بهتر است نظر مرا آنطور که هست مورد نقد قرار دهید. من از آزادی اندیشه بطور بی قید و شرط دفاع می کنم. عزیز من کجا من از سانسور سخن گفته ام. بار دیگر سیاه روی سفید می نویسم که: "اما اگر حضور عده ای در راستای اهداف ذکر شده نبوده و قصد ایجاد تشنج، تفرقه و سمپاشی دارند، باید اصول و مبانی ایرانگلوبال و آدرس سایت های همفکرانشان را پیشاروی شان نهاد! ما باید بیش از گذشته به این امر صراحت دهیم و آنکس که جدائی طلب است مقالات و نظرات خود برای سایت های جدائی طلبان ارسال کند.
موضوع کار ما ایران و ساختن فردائی بهتر برای شهروندان این کشور است. مرکز ثقل گفتمان ما همگرائی ایرانیان و نه شقه شقه کردن مردم با بهانه دین، قوم و نژاد است. در جریان تدوین "هویت ما" بحث هائی صورت گرفت که پس از این تجربه طولانی می توان نسبت به عوارض عدم تدقیق مبانی سخن گفت"

باز تاکید می کنم که: "باید اصول و مبانی ایرانگلوبال و آدرس سایت های همفکرانشان را پیشاروی شان نهاد" و نه نظراتشان را سانسور کرد.عزیز من وقتی در یک سالن سمنونی بتهوون اجراء می شود و کسی بلند می شود باباکرم میرقصد، پر واضح است که آنارشی ایجاد شده مطلوب مخاطبین نیست. با وجود این رقص باباکرم در جریان اجراء کنسرت را پذیرفته ایم و تاوان آنرا هم می دهیم ولی بالاخره باید درباره چرائی حضور کسانی که هیچ پیوندی با بتهوون ندارند روشنگری کرد و سایت اصول خود را درشتتر بنوسد که خود بسخن درآیند که در کنسرت بتهوون چه می کنند؟!!! و این نه بمعنای حذف که دقیقن امر روشنگری سیاسی است.
مگر این که در فرمولی که بر سر آن توافق شد:
"همگامی و اتحاد عمل کلیه نیروهای سکولار ایرانی برای حقوق بشر و دمکراسی در کشور را پی می گیرد"
تجدید نظر شود و بنویسم منظور کشوری در مریخ است.
من عمیقن به آنچه در بالا نوشته ام باور دارم که:
"شاه رساله خمینی را ممنوع کرد و ملت ناآشنا با افکار پیشاقرون وسطائی او، در دام پان اسلامیسم و شعارهای پوپولیستی گرفتار شدند؛ لطفن رساله های قومپرستان فاشیست را ممنوع نکنید! بگذارید سخن بگویند و ملت ایران با ماهیت انسان ستیزانه و مردمفروشانه آن‌ها آشنا شوند.