Skip to main content

هشداری به دوستان گرامی

هشداری به دوستان گرامی
Anonymous

هشداری به دوستان گرامی ایران گلوبال .
از اینکه شما دست به ساختن این سایت برای مبارزه با نظام اسلامی شده اید باید سپاس گزار شما بود.هدف شما افشای جنایت های نظام اسلامی و رسیدن مردم به ازادی و به تجربه و دمکراسی است.
اما در طول زمان و به تجربه متوجه میشویم که سنگ بنای سیاست ایران گلوبال برای مبارزه برای حقوق مردم به پرتاب سنگ و کلوخ و تهمت و توهین به مردم پارسی زبان شده است.با اطمینان صد در صد میتوان گفت هیچ سایت اینرنتی همانند ایران گلوبال به مردم پارسی زبان وبه زبان پارسی توهین نگرده و متاسفانه نا اگاهانه در خدمت نظام اسلامی قدم بر نمیدارد.
در اینکه در کشورایران عده ای میتوانند تجزیه طلب شوند ایرادی نیست اما این مهم چگونه باید به افکار عمومی مردم ایران برسد.با توهین وتحقیر ویا با استدلال های تاریخی ؟

ما بخاطر می اوریم که در همین سالهای اخیر بود که جنگ در یوگسلاوی چه بیدادی کرد و در افریقا چگونه نزدیک به یک ملیون سیاه پوست از دو قبیله گشته شدند و حوادث اوکراین .در ایران نیز میتواند چنین کشتاری در ابعاد بزرگتری بوجود اید و برای جلوگیری از ان جنگ دیگر ایران گلوبالی وجود نخواهد داشت.مطمن باشید که در صورت چنین وضعی سنگ روی سنگ نخواهد ماند و دود ان نه به چشم من وشما بلکه به چشم همه مردم ایران خواهد رفت و راه را برای ورود نیروهای بیگانه فراهم ساخت.
انچه در سوریه کنونی میگذرد باید هشداری باشد برای همه مردم ایران و رهبران و گروهای در گیر و استقلال طلب که اگر جنگی خانکی در ایران شروع شود پایان ان نا پیداست و مردم ایران برای فرار از جنگ به کشور های همجوار با اینده ای تاریک روبرو خواهند شد.بدون شک نه فقط مردم پارسی زبان زیان نخواهند دید بلکه ترک و بلوچ و اذری و کردو عرب سرگردان در کشور های خارجی بدون داشتن سرپناهی دست گدائی به سوی این وان دراز خواهند کرد.مطمن باشند هیچ اسب زین شده ای را به کسی نخواهند داد .انچه در انتظار ماست فقط یک هرج ومرج ونامنی خواهد بود و نه بیشتر .
نظام اسلامی یک نظام دینی است و ربطی به مردم پارس زبان ندارد و این یکی کردن نظام و مردم پارسی زبان حقه خود نظام است برای بهره برداری های سیاسی .
ایا کسی جریانی حزبی میتواند تضمین بدهد در ایران هرج ومرجی بوجود نیاید؟