Skip to main content

اقبالی عزیز، شما «پرسش قبلی »

اقبالی عزیز، شما «پرسش قبلی »
آ. ائلیار

اقبالی عزیز، شما «پرسش قبلی » خود را با واژه ها و عبارات دیگر در سئوالات جدید تکرار کرده اید. به شکل هندوانه و خربزه- دو سنگر- الویتها ؛ و پاسخ من هم بر اساس M=I=K روشن است. جانم در آغاز مستدل آمده این گزاره ها که با هم میاورید متضادند0=M# I . بر شماست که نشان دهید چرا متضاد میاندیشید ، که ایده باطل میشود؟ ایده با همین تضاد خطاست. باقی پرسشها و مطالب هم باز بر اساس همین خطای اولیه تکرار میشود. شما سه راه دارید:
1- نشان دهید تضاد ندارید. که دارید2- تضاد دارید و بر خطا ایستاده اید.3- گزاره ی درست انتخاب میکنید. *
نوشته ام :اما در حل مشکل ما میتوانیم انتخاب کنیم از کدام گره ، اقدام ، صحیح است. از نظرمن نخست دیکتاتوری باید بشکند- توسط مبارزه ی جاری عمومی. باید تلاش کنیم فضا را دموکراتیک سازیم.و خودمان را. و تشکل ها را. *

فرق من و شما اینه که: شما ناسیونالیسم ایرانی را نمی بینید تنها ناسیونالیسم آذربایجان را می بینید. من هر دو را می بینم و نقد میکنم. شما در ناسیونالیسم آذربایجان نمی توانید مبارزه حقوقی را ببینید و سوا کنید. ولی من هر دو ناسیونالیسم را از مبارزه حقوقی و دموکراسی خواهی و ضد دیکتاتوری جدا میکنم.شما مبارزه ی جاری در جامعه را عمومی و سراسری نمیدانید و شقه شقه اش میکنید ولی من آنرا عمومی و یکپارچه می بینم. و سراسری. الویت اقدام علیه دیکتاتوری ست. از همه زاویه ها و از همه جا- و با عنوان کردن همه درخواستها.که بخواهیم نخواهیم عملا جاری ست. و کار روشنگری دفاع از همه آنهاست. در کامنت بعدی به اقدامات مهم پرداخته ام.

قربانت.