Skip to main content

مردم ایران را با هر زبان

مردم ایران را با هر زبان
Anonymous

مردم ایران را با هر زبان و تعلق قومی به گشتن ندهید.
روی سخن من بیشتر با چپهای ایران است که سنگ بنای جریانی موهم بنام جنگ طبقاتی و ستم ملی را در قالب شعارهای خانه خراب کن در این کشور نهادینه کردد.
جریان چپ موفق شد مبارزه برای ازادی و سر بلندی ایران را به شکست خفت بار تاریخی تبدیل کند.
در همه کشور ها ی جهان چپ نیز وجود دارد ولی انها برای افتخار کشور خود قدم بر میدارند. چپهای المان از اتحاد دو المان دفاع کردند چپهای روس از روسیه و کره از وحدت دو کره سخن میگویند.چپهای هیچ کشور ی همانند چپهای ایران خواهان جدائی بخش هائی از کشور نیستند. .مسئول هر گونه خون و خونریزی و ایجاد تنفر قومی در ایران و کشتار های دسته جمعی فقط چپ ایران و نظام پلید اسلامی است .چپهای ایران نمیتوانند و حق ندارد چشم خود را بر اماده سازی و گشتار پارس زبانان در ایران ببندند.


توهین و تحقیر مردم پار س زبان و هتاکی به بزرگان علم و ادب اکنون به هویتی کاذب برای تربیت شده گان مکتب چپ شده است.توهین و تحقیر به دنبال خود خشونت میافریند و بدون پاسخ نخواهد ماند.اگر هویت طلبان ترک حرفی اساسی دارند ان را باید با نظام اسلامی در میان بگزارند.هیچ ایرانی نمیتواند سند جدائی بخشی از کشور را امضا کند.هنوز مردم ایران از از دست رفتن هفده شهرقفقاز سخن می گویند.اگر توانائی دارید بفرمائید مانند کوردان ترکیه مسلح شوید و یا مانند مجاهدان رجوی برای نابودی نظام اسلامی کوشش کننید.
پس از صد سال سلطه چپ میتوان محصول و تراوشات فکری انها را در نظریه زیر مشاهد کرد. من نویسنده زیر را بی گناه میدانم.او انسانی است که میبیند ارزوها ی او هرگز عملی نشد و راهی جز پرخاشگری ندارد.
_______________________________________________________


نام:
آتوسا
نظر:
خدايي شما فردوسي و شعر است و اين در اساس با ما ترك ها كه قهرمانان مبارز و جسور سمبل تقدس هستند تفاوت بنيادي دارد و من به شخصه به عنوان يك ترك اصلاً شعر و شعر خواني را مايه مباهات و افتخار نمي دانم و تركتازي و چالاكي را بر شعر و خواني كه آب و نان نمي شود ترجيح مي دهم.افتخار من نه تنها وسعت حكومت سلاطين تركهاست بلكه مدت زمان دروه تاريخي اين حكومت ها است كه بي نظير است .كسي براي شعر و شعرخواني تره خورد نمي كند بلكه فقط بدرد محافل عيش و نوش و خنده مي خورد