Skip to main content

نظام اسلامی یعنی پیاده شدن

نظام اسلامی یعنی پیاده شدن
Anonymous

نظام اسلامی یعنی پیاده شدن قران در یک کشور .اسلام و مسلیمن اساسن مردمان میهن پرستی نیستند.اگر میهن پرست بودند بجای رفتن به سوی سنگ سیاه کشور خود را اباد میکردند. توهین شگنجه و اعدام و حد زدن بخشی از قانون قرانی است.
گزارش شد وقتی زنده یاد فروهر و همسرش را گشتند سینه های این زن شجاع و میهن پرست ایرانی را با فریاد یا زهرا مرضیه بریدند.وقتیکه زندانی را شگنجه میکنند وضو میگیرند و با شلاق و با بسم الله به جان زندان ییافتند.
نه تنها در ایران بلکه مسلمین افریقائی نیز شکنجه می کنند. فراموش نشود بنام دین و خدا و مسیح و موسی شگنجه میکنند. راه دور نرویم کسانی که از سازمان رجوی بیرون امده اند خود از وجود شگنجه در سازمان انقلابی و مسلمان
مجاهدین سخن میگویند.نیاز ی به باز گشت به دوران ساسانیان نیست .بنا به گفته همه زندان رفتگان چپ و دینی رفتار نظام

سابق بمراتب از نظام اسلامی بهتر بود.اسلام اجازه نداد فرهنگی تمدنی پیشرفتی در این کشور حاصل شود.دشمنی با بانوان بامطبوعات با میهن پرستی با احزاب و سازمانها از اهداف اصلی نظام است.دین اسلام با هزاران مسجد و هزاران اخوند روز ی ساعتی تعطیل نبوده است.تبیلیغ شبانه روز ی اخوند ذهن مردم ایران را کور کرده است.اگر ازادی بود د ربرابر هر منبر بلندگوی مخالفی و در برابرهر مسجدی کلوپی حزبی وجود داشت ان وقت اسلام حرفی برای گفتن نداشت. اسلام بر اساس زور دروغ ارعاب و توحش و دزدی و تجاوز به زندگی خود ادامه داده است.مردم اسلام زده بدبخت ترین انسانهای روی زمین هستند.