Skip to main content

بانو کیانوش توکلی من نیز

بانو کیانوش توکلی من نیز
Anonymous

بانو کیانوش توکلی من نیز شیفته دانمارک هستم که اگر نبودام نزدیک به ۴۰ سال در این دیار دوام نمیاوردم. و آفرین به آقای اقبال اقبالی که چه شیوا سخن دل ما ایرانی‌هایی‌ را زد که از آن دسته هم میهنان دین زده و کم فرهنگ خود شرمنده ایم.
کیانوش بانو گرامی‌ نه‌ تنها من بل همسر دانمارکی من نیز عاشق صفا، مهربانی، مروت و صمیمیت مردم ایران است. مردمی که در منزل و دلشان به روی بیگانه باز است و با شنیدن سخن و گویش غیره رو ترش نمیکنند. مردمی که چنان به پروفسور پوپ آمریکایی محبت کردند که خود و همسرش کنار زاینده رود آرمیده اند.

من و همسرم والای مردم خوب دانمارک‌ و ایران زمین هستیم و از اقلیت مردم بد این دو سرزمین کناره میگیریم. ما عاشق همه مردم خوب دنیا هستیم و دلم تنگ خود را با سفر به سرزمین‌های آزاد ایران زمین در تاجیکستان، سمرقند و بخارا خوش نگاه می‌داریم، چه روز آزادی و سربلندی ایرانی‌ خواهد آامد

ما هر دو والای مردم خوب ایران و دانمارک‌ هستیم و از مردم بد همه جای دنیا کناره میگیریم

اگر روزی تشریف بردید به تاجیکستان و سمرقند و بخارا، خواهید دید که این ایرانیان جدا شده از پاره تن میهن ما چه آسوده از دین با هم خوش اند و به ناموس یکدیگر حرمت میگذارند.

آن روز خواهد آمد که ما نیز ازحکومت دین آزاد گردیم تا بتوانیم از بیدادگری این سوداگران دین نیز آزاد گردیم و سربلند تا به خودمان آئیم و بیاد بیاوریم که ایران، ایرانی‌ و فرهنگ پارسی از زمان باستان تا همین چند سال پیش همیشه مورد احترام تمامی مردم با فرهنگ دنیا بود