Skip to main content

ثانیا صرفنظر از چگونگی

ثانیا صرفنظر از چگونگی
Anonymous

ثانیا صرفنظر از چگونگی نظرخواهی ها در تلویزیون گوناز که من تجربه بدی از آنها دارم، سوال من نظرخواهی و انتخابات اینترنتی بوده و شما مرا به نظرخواهی گوناز بعد از تشکیل پارلمان موقت راهنمایی می کنید!
6- در مورد 6 به سوال 7 من جواب داده اید. بیانیه پارلمان موقت به روزنامه <مساوات> فرستاده شده و خطاب آن هم دقیقا به این روزنامه است. انگار که به روزنامه مساوات گزارش داده است. من سوال کرده ام که: <چرا این عده به جای اینکه به مردم آذربایجان نامه سرگشاده بنویسند و یا برای عموم مردم ایران یا دنیا نامه بنویسند و تشکیل تشکل خود را اعلام کنند، به روزنامه مساوات نامه نوشته اند؟> جواب شما این است که: < خبر نشست کپنهاقن میتواند از تمامی رسانه های دنیا پخش گردد. مساوات نیز یکی از این رسانه هاست...> خیلی خوب. من حرف شما را قبول دارم ولی باز هم سوال به جای خودش باقی است. چرا این نامه فقط به مساوات نوشته

شده است؟ چرا به رسانه های دیگر نوشته نشده؟ چرا تقریبا همه رسانه ها از قول مساوات خبر را پخش کرده اند؟ چرا حتی تلویزیون گوناز هم که مسولان آن جزو موسسین این پارلمان موقت بودند، خبر را به نقل از مساوات منتشر کرده اند؟
در خاتمه از اینکه حرف مرا مبنی بر اینکه این پارلمان موقت باید به <مردم آذربایجان نامه سرگشاده بنویسند و یا برای عموم مردم ایران یا دنیا نامه بنویسند و تشکیل تشکل خود را اعلام کنند> پذیرفته اید، از شما تشکر می کنم.