Skip to main content

آقای محمدی گرامی؛

آقای محمدی گرامی؛
اقبال اقبالی

آقای محمدی گرامی؛
هدف همگی ما خوشبختی، آزادزیستن و آزادی انتخاب شهروندان در انتخاب شیوه زندگی شان است و رسیدن به این مهم از مسیر همگرائی و تاکید بر مشترکات انسانی و دمکراتیک ساکنین این سرزمین میسر است.
وقتی هدف اصلی برچیدن نظام اسلامی بعنوان مانع مقدم است،باید اشتراکات را جست و راه همپیمانی ملی را یافت. "شوینسم ایرانی" قبائی است از جنس سازندگان تاریخی این کشور که شامل سیستانی، کرد، فارس، آذری، مازی و ... می شود. در مورد تجزیه ایران من این احتمال را بسیار ضعیف و حتی در کوتاه مدت ناممکن می دانم. در جامعه ای که ترکیب فرهنگی، اجتماعی صورت گرفته است، جدائی ناممکن می باشد و اگر هم قرار باشد چنین گردد؛ جنگهای بیست ساله و بقیمت کشتار بیش از نیمی از جمعیت کشور تمام خواهد شد.
در نظر بگیرید که جامعه امریکا بر اساس خاستگاه تباری مردمانش تجریه شود؟!!!

تقسیم اراضی ایران یعنی آغاز جنگی بی پایان میان اقوام و همین افرادی که در سوراخ ها مخفی شده اند و نقشه برای "امپراطوری" های نژادی می کشند، هیتلرهای فردا هستند!
در پایان آقای محمدی عزیز، خدمت شما عرض کنم که حس هموطن بودن را جمهوری اسلامی از اکثریت شهروندان ایرانی (فرای تعلقات قومی، نژادی و قبیله ای) گرفته است؛ چراکه این جمهوری اسلامی است و نه ایرانی!
تندرست و سربلند باشید