Skip to main content

آقای کاظم ثانی ، لطفا به این

آقای کاظم ثانی ، لطفا به این
Anonymous

آقای کاظم ثانی ، لطفا به این سئوال بنده جواب بدهید. آیا معتقدید که در ایران یک حکومت دیکتاتوری حکومت میکند ؟ آیا معتقدید که خلقهای ساکن ایران خواهان تشکیل یک حکومت مردمی و دموکرات هستند ؟ اگر جواب شما مثبت است لطف فرموده بمن بگوئید : این خلقهای ساکن ایران کجا و در کدام جمع و یا در کدام نظرخواهی خواست تشکیل یک حکومت مردمی و دموکرات را مطرح کرده اند؟ دوست گرامی چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
من از شما و سایر کامنت نویسان صادق ، دموکرات و غیر وابسته خداحافظی میکنم. خواهش میکنم از من نرنجید، صدای وجدان بیدار خویش را بشنوید و پشتیبان مبارزه آزادیبخش ملی اتنیکهای تحت ستم مضاعف که بخش مهمی از مبارزه برای دموکراسی در ایران هست بشوید. در ضمن اگر در میان کامنت نویسان کسانی باشند که تمایل به شنیدن عقاید بنده در رابطه با تعریف دولت و ارگان سه گانه آن یعنی قلمرو، جمعیت و قدرت حاکمه

که برای وجود و بقای هر دولتی از جمله دولت اینده آزربایجان جنوبی لازم و ضروری میباشند وجود داشته باشند، لطفا بمن بنویسند. من سعی خواهم کرد بعد از ترمیم عملیات چشمهایم که در هفته اینده دارم به شرح این مطالب بپردازم. متشکرم.