Skip to main content

آقای امید یزدانی، شما بجای

آقای امید یزدانی، شما بجای
Anonymous

آقای امید یزدانی، شما بجای جواب دادن به سوالات من با طرح سوالی از من از جواب دادن به سوالاتم طفره رفتید و خداحافظی هم کردید و معلوم نیست که من جوابم را به چه کسی بدهم. ولی من جوابم را به سوال شما می نویسم. احتمالا آن را بخوانید.
من معتقدم که در ایران یک حکومت دیکتاتوری فاشیستی مذهبی بر سر کار است که آن را با گوشت و پوست خود احساس کرده و می کنم. با توجه به مجموعه حرکتهای اعتراضی و آنچه که از اخبار و اینترنت دستم آمده، تحلیل من این است که مردم ایران خواهان یک حکومت مردمی و دمکراتیک هستند. و می دانم که مردم ایران ماموریتی برای تعیین دولت و پارلمان، چه موقت و چه دائمی به من یا به شما و یا به دیگری نداده اند. توجه داشته باشید که این که می گویم مردم ایران خواهان یک حکومت مردمی و دمکرات هستند یک تحلیل است ولی اینکه شما در بیانیه پارلمان موقتتان نوشته اید: <مسئولیت تایین وضعیت حقوقی دولت

آزربایجان جنوبی و پارلمان در تبعید را بر دوش می کشیم> درجه ای است که خودتان به خودتان داده اید و این ادعا پشتش خوابیده است که <ملت آزربایجان جنوبی> چنین ماموریتی به شما داده است. همینجاست که من می پرسم که ملت آذربایجان کی و کجا چنین ماموریتی به شما داده است؟ آقای امید یزدانی من با توجه به متن بیانیه ای که امضا کرده اید و با توجه به مصاحبه شما، سوالات مشخصی را از شما کرده ام ولی هیچ جواب مشخصی از شما نگرفتم. شما نشان دادید که اگر هم روزی واقعا در پارلمانی رای بیاورید و یا دولتی تشکیل بدهید، به ابتدایی ترین اصول دمکراتیک یعنی جوابگو بودن در مقابل مردم، پایبند نخواهید بود. من از شما بسیار تشکر می کنم که این را به من ثابت کردید.