Skip to main content

خواهران عزیز و همه هم میهنان

خواهران عزیز و همه هم میهنان
Anonymous

خواهران عزیز و همه هم میهنان گرامی‌

کتاب "سیرت کورش کبیر" نوشته یکی‌ ازدشمنان ایران را بخوانید تا ببینید در آن‌ غیرازستایش و بزرگداشت از این ابرمرد تاریخ نیست. فرهنگ و بینش کورش بزرگ راه رهایی ایران امروز را به ما نشان میدهد که در زمان این مرد بزرگ هیچ بی ادبی و دست درازی به اسیران زن رخ نمیداد و دین گستاخی مدیرت اجتماع را به خود راه نمی‌داد.

آقای مسعود اسماعيلو خوشا به حال من و شما و سایر فرزندان ایران زمین که مانند اروپایان شرنمنده کشتار یهودی و ماند ترکان شرمنده کلان کشی‌ ارمنی نیستیم. اگر هم شرمنده ایم شرمنده کشتار بابی و بهائی هستیم که آن نیز کار متعصبان مذهب زده بود.

آفرین به مردان فرهیخته‌ای که به نظر و انتخاب مادر و خواهر و دختر خود احترام میگذارند و با همسر خود مانند یک "هم سر" و هم طراز رفتار میکنند. آفرین به بزرگ مردانی که تشخیص میدهند که غیرت و تعصب دو مقوله جدا است

ای هموطن اگر از دیدار دانمارک و فندلاند متمدن ناکامید، بیائید به سرزمین‌های ایران آزاد در ماورای رود ببینید زندگی بدون آخوند چه زیبا و آسوده است. بیاید ببینید که آدمیت و انسان بودن، ادب، مهربانی، دوستی‌، نیکوکاری و سایر سرشت های نیکو به دنباله روی از کلیسا و مسجد نیست بلکه به فرهنگ است.

من از آقای کیانوش توکلی سپاسگزارم که این گفت و شنود سازنده را آغاز کرد و از همه کسانی که دین زدایی و انسان شدن را از خود و خانواده خود آغاز میکنند ستایش می‌کنم چون راه این مبارزه باز است و کارایی آن‌ بسیار ژرف. خانم پری زمانی‌ امیدوارم شیر زنانی ماند شما و طاهره قرت العین را همگی‌ ما پشتیبانی‌ کنیم. بروید به دوستان خود بگوید که از پدر و برادر و همسر خود بخواهند که بجای تدین انسانیت کنند. از نو پسران و جوان مردان خانواده و خویشان خود بخواهید که ایمان خودشان را برای خودشان نگاه دارند و به کسی‌ سربار نکنند. ایشان را با بی باکی تربیت کنید که در کار‌های اجتماع پیرو خرد خود باشند

ای مردان دلیر فارس، آذربایجان، کردستان و سایر بخش های این سرزمینی که از زمان کورش بزرگ با هم متحد است، با دلاوری و آزاد سخنی خود زندگی‌ را بر مردان پست و بیمایه که به همشیرگان هم میهن ما بی‌ حرمتی میکنند سخت کنید.