Skip to main content

باید به این مطلب توجه شود که

باید به این مطلب توجه شود که
Anonymous

باید به این مطلب توجه شود که نقش زنان شیعه در تاریخ ایران بد ترین بداموزی ها را برای جامعه ایرانی داشته است. زنان شیعه حامل ویروس دین شیعه و افکار و اندیشه های خرافی اخوند در ایران هستند.این زنان با شرکت در جریانات دینی و روضه خانی اخوندی و گریه برای اعرابی که پدر و مادر خود را از دست داده اند و یا در گذشته د رجنگ با نظام عرب گشته شده اند.
این داده های اخوندی در مجالس مرده پرستی حسین و حسن و فاطمه و زینب و صغرا و کبرا به درون خانواده های ایرانی بوسیله همین زنان برده شد.در زمان رضا شاه این خرافات و مرده پرستی قدغن بود . کسی برای بیگانه گریه نمیکرد و سرو صورت خود را به خون و گل الوده نمیکردند. فرح دیبا نماد فرهنگ ایرانی و تمدن و پیشرفت زن ایرانی است.
فاطمه عرب چگونه میتواند با 18 سال سن در قرن بیستم سمبل زن باشد ؟ انهم زن ایرانی . شاید برای قشر متعصب و عقب افتاده

شیعه چنین باشد ولی حتا برای اهل تسنن این زن سمبل نیست.جهان اسلام نمی تواند مرد ازادی خواه داشته باشد چه بر سد به زنان.
سمبل کنونی زن مسلمان شیعه 12 امامی همین خانم مریم رجوی است که فاطمه وار از دست دادن به مردان اهل سیاست خود داری میکند ولی پیامبر گونه او را از شوهر سابق خود با یک دستور انقلابی جدا کرده و به عقد یک مسلمان انقلابی در اوردند و
عده ای از خود بی خبر را با یک انقلاب ایدلوژکی روبرو ساختند.و بقیه ماجراهای درد اور.
اسلام یک مصیبت است برای بانوان ایرانی. و مسلمان.زن مسلمان یعنی کنیز و برده جنسی مرد مسلمان یعنی انچه در قران امده است.استقلال فکری زن در اسلام حرام است و اساسن حقی ندارد .بنا بر اصول اسلامی ارزش یک زن مساوی با بیضه چپ مرد مسلمان است.این هم شد تساوی حقوقی و اخلاق اسلامی ؟
هم اکنون شمار زنان تن فروش مسلمان شیعه دوازده امامی در ایران بیش از زمان شاه سابق و کشور ترکیه است.
تبریک و تهنیت به اقا امام زمان فرج الله. چشم حضرت خاتم انبیا روشن باد از اینهمه فتوحات اسلامی .