Skip to main content

نظرات مدافعان علنی کار نظام

نظرات مدافعان علنی کار نظام
اقبال اقبالی

نظرات مدافعان علنی کار نظام براستی خواندنی است و شگفت انگیز این است که چگونه در عصر ارتباطات و رشد شتابان جوامع بشری، هنوز کسانی یافت می شوند که با معیارهای آدمیان عصر پارینه سنگی کمنتار می نویسند. پاسخ به هر آنچه نوشته اند را ما 35 سال است که می نویسیم. ولی من اکنون به چند کمنتار "درخشان" اشاره می کنم:
1- فردی نوشته است که: شهادت افتخار شیعه است دفاع از حرم زینب وظیفه ماست.
انسان نادان! رهبران تو تورا با قبر زینب مرده مشغول کرده اند تا زینب های کشورت را بخاطر لقمه ای نان به تن فروشی وادار کنند و با عناوین گوناگون راهی کشورهای همجوار کنند.
رهبران تو تورا به قتگاه میفرستند تا پس از مرگت خانواده های "شهدا" را محتاج آقازاده هایشان کنند. خودکشی در راهی غلط، عین نادانی و جهالت است. تا کی می خواهید فریب خامنه ای، روحانی، رفسنجانی و ... را بخورید و هویت خودتان را با دین و آئین عرب تبیین کنید؟

2- شما را با چه خرافاتی فریب داده اند؟؟؟ این سخنان را برای هر کودک دبستانی خارج از مدار آخوندها تعریف کنید بشما میخندد که:
"او مستیقم به بهشت رفته است و هم اکنون در کنار حوض کوثر حوریان و غلمانها و دوازده امام وچهارده مصعوم و بنیان گذار نظام اسلامی از ایشان استقبال میکند. ان شهید راه قدرت و امامت اکنون در یکی از باغهای بهشت در حال استراحت هستند و هوریان زیبا در صف انتظار اماده کامبخشی به این سالار اسلام عزیز هستند و به گوری چشم همه مخالفان و منکران راه پر عزت و بنا برقول احادیث هر بار جماع این سر دار اسلام 70 هفتاد سال طول خواهد کشید. ای منکران ومشت زنان بی خبراز لذت بهشتی روی بهشت را نخواهید دید."

هیچ از خود پرسیده اید که خواهران و مادران شما مومنان از جمله حوریانی هستند که در انتظار سردار نشسته اند و "هر بار جماع این سر دار اسلام 70 هفتاد سال طول خواهد کشید"؟ ما دشمنان حکومت اسلامی خرسندیم که پا به بهشت شما نمی گذاریم ولی فکری به حال خواهران و مادران خودتان کنید!
3- شخصی نوشته است: "کاش من جای او شهید می شدم وبه چنین فیضی نایل میشدم". تشریف ببرید؛ نوبت توهم میرسد!

4_"مزدور کسانی هستند که با پول آمریکا برعلیه مردم کشورشون مطلب می نویسند. ای کاش به اندازه یک سر سوزن برای ایران دلسوز بودید..!"

*خلاف عرض شما رسانده اند. بنده که این مطلب را درج کرده ام نه آخوند روضه خوان ام، نه جیرخوار کسی یا رژیمی!!! در هفته 6 روز و روزی 12 ساعت کار می کنم. ما جمله شرافمند ترین ها هستیم که عشق به ایران، انسان و آزادی و دادگری، ما را در برابر شما و همه ستمگران قرار داده است. ماعلیه شما و خدایان بپاخاستیم تا پرچم اسلام و اسلامگرائی پائین آوریم و پرچم ایران و ایرانیت را برافرازیم.
شما فرزندان اسلام هستید و ما فرزندان ایران. شما از عزیمتگاه اسلام به جهان می نگرید و به ایران، انسان و بشریت خیانت می کنید و ما از عزیمتگاه انسان، آزادی و ایران حرکت می کنیم. برآنیم که حکومت اسلامی، این لکه ننگی که بر دامان ایران و ایرانیت را پاک کنیم و از 35 سال پیش، آغاز تولد این جرثومه فساد بشما و دین و آئین تان نه گفتیم و؛

یا ما سر خصم را بکوبیم به سنگ / یا او سر ما به دار سازد آونگ
القصه درین زمانه‌ی پرنیرنگ / یک کشته بنام به که صد زنده به ننگ