Skip to main content

1-اگر چنین اتفاقی افتاده باشد

1-اگر چنین اتفاقی افتاده باشد
اقبال اقبالی

1-اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، چون بمب در رسانه های لندن صدا می کرد.
2- دروغ های بیشرمانه آخوندی!!! بدقت گوش کنید؛ لندن را کشور با حجابان تصور کرده است که بی حجابی زن عامل تجاوز به او شده است. گزارشگر اینگونه وانمود می کند که او نخستین فردی است که در انگلیس کشف حجاب کرده است!
3- مگر جنایتکاران حاکم بر ایران در 35 سال گذشته دهها هزار از فرزندان دلیر ایران را در بیدادگاههای اسلامگرایان مورد تجاوز قرار نداده اند؟
4- اگر اتفاقی برای خانم علی نژاد رخ دهد مقصر نه او ، بلکه رژیم جمهوری اسلامی است که عرصه را بر او و میلیونها ایرانی تنگ کرده و آنها را مجبور بر ترک میهن کرده اند.
5- خانم مسیخ علی نژاد خود پاسخ داده است!

"عناصرخبر در تئوری روزنامه نگاری عبارت است از ( ﻛﻪ٫ ﻛﺠﺎ٫ ﻛﻲ٫ ﭼﻪ٫ ﭼﺮا و ﭼﮕﻮﻧﻪ ). اما محصول این شش عنصر منهای سند یعنی یک ادعا٫ نه خبر ... روزنامه نگاری شغل شریفی است چون با اعتماد آدمها سر و کار دارد. مثل اعتماد همسایه به همسایه٫ اعتماد دوست به دوست. از این رو اخلاق و امانت داری در این حرفه بر همه چیز مقدم است. اخلاق روزنامه نگار ناموس اوست. مثل تفنگ برای سرباز٫ مثل دوربین برای عکاس . اخلاق روزنامه نگاری یعنی گفتار مستند و روزنامه نگاری منهای سند یعنی ادعا و یا همان شارلاتانیسم ... استفاده از شش عنصر خبر ( ﻛﻪ٫ ﻛﺠﺎ٫ ﻛﻲ٫ ﭼﻪ٫ ﭼﺮا و ﭼﮕﻮﻧﻪ ) منهای سند میشود گزارش غیر اخلاقی شبکه خبر تلویزون حکومتی ایران : ( ... شنیده شده که چندشب پیش یکی از مهره‌های رسانه‌ای فتنه که چندوقتیه سعی در اغفال زنان و دختران ایرانی برای کشف حجاب داره به دلیل مصرف مواد روانگردان با حالی نامساعد در یکی از خیابان‌های لندن اقدام به کشف لباس کرده و در همین هنگام هم از سوی ۳ نفر از اشرار اون منطقه در مقابل چشمان فرزندش مورد تجاوز قرار گرفته! ... ) اخلاق روزنامه نگاری یعنی گفتار مستند و روزنامه نگاری منهای سند یعنی ادعا یا همان شارلاتانیسم. ... اخلاق روزنامه نگار ناموس اوست. مثل تفنگ برای سرباز٫ مثل دوربین برای عکاس . روزنامه نگار بی اخلاق یعنی شارلاتان بیناموس ..." (منبع - فیس بوک).

*******
اینهم ترانه ای که خانم مسیح علی نژاد خوانده است:
برای سرزمینی که هر روز به شعور ملتش تجاوز می شود ...
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152138641036608&set=vb.621211607&type=2&theater