Skip to main content

من نیز معتقدم که دکتر یحیایی

من نیز معتقدم که دکتر یحیایی
Anonymous

من نیز معتقدم که دکتر یحیایی عزیز این مطلبشان را خیلی مبهم و غیرواضح نوشته اند. مشکل خرابکاری در راه اتحاد آذربایجانیها آشکارتر از آن است که در این زمینه به کلی گویی متوسل شویم. کیست که نداند کسانی که اسم محفلشان را «بیرلیک» گذاشته اند، در عمل سد راه اتحاد آذربایجانیها هستند. دیروز سری به سایت تریبون آقای اردبیلی زدم و با دیدن چند ویدیو با

. دیروز سری به سایت تریبون آقای اردبیلی زدم و با دیدن چند ویدیو با محتوای تخریباتی بر علیه دکتر اصغرزاده، کم مانده بود از تعجب شاخ دربیاورم. به دوستی که مسائل را همیشه با دقت دنبال میکند زنگ زدم تا از سر و ته قضیه سر در بیاورم. دوستم گفت که ظاهرا دکتر اصغرزاده در یکی از سخنرانیهایش در جمله ای گفته «یازیق علیرضا اردبیلی»/علیرضا اردبیلی بیچاره! آقای اردبیلی نیز عصبانی شده و دست به تخریبات آنچنانی زده است. این هم لینک ویدیوهای تخریبی در سایت تریبون:
http://www.tribun.com/component/allvideoshare/video/latest
مانع دیگر در راه اتحاد آذربایجانیها، افراد وابسته به سازمان امنیت ترکیه میباشند. فردی به نام تایماز اورمولو چند هفته پیش مطلبی در این مورد نوشت و افشاگری نمود. در این مطلب که در بلاگ شخصی آقای تایماز اورمولو به نام قاراقاشقا چاپ شد، نویسنده از تجربه دوساله اش در ترکیه صحبت کرده و به صراحت اعتراف نموده است که مراکز امنیتی تورکیه به میان آذربایجانیها رخنه کرده اند و موفق شده اند بعضی آذربایجانیها را به خدمت خود در آورند. این هم بخشی از حرفهای آقای تایماز اورمولو به ترکی و لینک منبع این نوشته:
«ایکی سنه دن آرتیق تورکیه ده یاشامیم دا گوردویوم بون دان عیبارت دیر : تورکیه دئولتینین ، اپوزوسیون و ان جی او لارینین هئچ بیر یاردیمین میللی حرکت و میللی فعال لارا یوخ دور، من گورمه دیم و اشیتمه دیم . آنجاق موختلیف قوروم لار و شخص لر طرفین دن میللی فعال لارین ایچینه گریب و بیر نچه سینی اوز خیدمت لرینه گچیرمه لرین گورموشه م . زیرا بو وسیله ایله حرکتی کونترول اتمه لرین ، یونله ندیرمه لرین و اوز ایستیفاده لرین ساغلاماقین دوشونورلر و بو بیر گرچک دیر.»
http://qaraqasqa.blogspot.ca/2014/04/blog-post_8.html#more
اشخاصی که برای دولت ترکیه کار میکنند ماموریت دارند تا از شکل گیری اتحاد در میان آذربایجانیها جلوگیری کنند. چرا که دولت ترکیه به هیچ وجهی نمیخواهد وضع موجود اتنیکی در منطقه بهم بخورد و خلقهای زیر ستم به حقوق انسانی خود دست پیدا کنند. امیدوارم تا نوشته دکتر یحیایی عزیز باب گفتگو در این زمینه ها را بگشاید. با تشکر، محسن