Skip to main content

جناب رازی با سلام از جهنم

جناب رازی با سلام از جهنم
مرحوم مسؤل سابق کامنتهای ایران گلوبال

جناب رازی با سلام از جهنم سوزان خداوندی که به خاطر سانسور کامنتهای شما در آن گرفتارم خدمتتان عرض شود که بنده هیچ وقت از مسؤلین سایت فخیمه ایرانگلوبال نبوده ام و نه تنها در زمان حیات بلکه اکنون هم (یعنی بعد از فوت) به این مقام رفیع ترفیع نیافته ام. بنابراین این "بخشی از مسئولین ایران گلوبال" که می فرمایید شامل حال یکی از مسؤلین می شود.
در مورد عدم استفاده از کش هم که به حضورتان توصیه کرده بودم، باید برای کاستن از گناهانم و کم شدن تعداد ضربات شلاقهای آتشین دوزخ، از حضورتان معذرت بخواهم و به شما توصیه کنم که هر چقدر که می خواهید از کش استفاده کنید. البته اگر بخواهم که حرف آن زمانم را در عدم استفاده از کش توجیه کنم، باید بگویم که در جوامعی که به خودشان مدال افتخار دمکراتیک می دهند، وقتی کسی از عمل خود پشیمان شد و معذرت خواست و یا آن را "اشتباه لپی" خواند و قسم خورد که منظورش آن مفهوم نبوده،

دیگر کسی از کش استفاده نمی کند و کش را همانجا می برد. من هم به همین خاطر به شما توصیه کردم که چون جناب اردبیلی پشیمان شده و آن حرف خود را اشتباه لپی نامیده، قیچی به کش بزنید. مخصوصا که در آن زمانی که شما کامنتهایتان را مرقوم می فرمودید، جناب اردبیلی در صحنه حضور نداشتند و من هم فکر کردم که غیبت خوبیت ندارد. ولی حالا که جناب اردبیلی حی و حاضر هستند و می توانند در مورد عملکرد "کروموزومها" و "قوم وحشی" توضیحات واضحی را بیان بفرمایند، من از این دنیای ابدی و ازلی پر از آتش و مار و عقرب، نمی توانم به شما توصیه عدم استفاده از کش را بکنم و تنها کاری که می توانم بکنم دعا به درگاه شیطان الرجیم است که به شما در استفاده موفقیت آمیز از کش یاری بدهد و مویدتان گرداند.
از شما هم تقاضا دارم که دعا کنید که من در این جهنم سوزان کمی آب یخ گیر بیاورم و جگرم را خنک کنم و دمی بیاسایم.
مرحوم مغفور مسؤل سابق کامنتها (لعنت الله)