Skip to main content

مشکل آقای اردبیلی آن است که

مشکل آقای اردبیلی آن است که
Anonymous

مشکل ------ آن است که سخنان ایشان مثلا در این مقاله، با کردار و رفتار ایشان نمیخواند. در این مقاله حسابی از جیب آقای سلطانزاده خرج میکند و چپ و راست از او نقل قول می آورد؛ چونکه میخواهد از خوشنامی و وجهه ضدراسیستی آقای سلطانزاده به نفع خودش استفاده کند، ولی در عمل، چشم دیدن آقای سلطانزاده را ندارد! در عمل معبود و محبوب او بانوی نژادپرستی است به اسم یاسمن قاراقویونلو از جمهوری آذربایجان. چند هفته پیش آقای اردبیلی یک "کنفرانس علمی"

چند هفته پیش ------------ یک "کنفرانس علمی" به افتخار خانم یاسمن قاراقویونلو ترتیب داد در استوکهلم و از این خانم دعوت کرد تا در مورد "تولرانس" سخنرانی کند. تصورش را بکنید، مثل این میماند که از هیتلر بخواهند در دفاع از حقوق یهودیها سخنرانی نماید! خانم یاسمن قاراقویونلو که بعضی آذربایجانیها به او لقب «میلوسئویچ مؤنث» داده اند، بر این باور است که در جمهوری آذربایجان اقلیتهای قومی به اکثریت ترک ستم میکنند و حق ترکها را میخورند! به عقیده او اسم جمهوری آذربایجان می بایست «جمهوری ترکهای آذربایجان» میشد و اسم دولت آذربایجان نیز «دولت ترکهای آذربایجان» و به همین ترتیب اسم وزارتخانه ها و غیره! چون صفت ترک بر سر در وزارتخانه ها و غیره نوشته نشده، در نتیجه به ترکها ستم میشود و غیرترکها ستمکار هستند (لیست منابع در زیر).
خانم یاسمن قاراقویونلو در فیس بوکش ادعا کرده است که «دشمن ترکیه دشمن من نیز هست» و منظورش نیز خلق ستم دیده کرد میباشد.
در مورد بلاهت و بیسوادی خانم یاسمن قاراقویونلو فعلا چیزی نمی نویسم ولی امیدوارم دوستانی که وقت دارند گشتی در گوگل بزنند و با نظرات مشعشع این خانم که قهرمان علمی آقای اردبیلی و شرکاست، بیشتر آشنا شوند. آقای اردبیلی به حدی مجذوب افکار نژادپرستانه خانم یاسمن قاراقویونلو شده اند که حتی عکس صفحه فیس بوک تریبون را نیز به تصویر این خانم نژادپرست مزین نموده اند:
https://www.facebook.com/#!/TribunWebsite?fref=nf
لینک فیس بوک خانم قاراقویونلو:
https://www.facebook.com/#!/yasemen.qaraqoyunlu?fref=ts
بیشتر صحبتها و نظریه های فاشیستی این خانم از طریق «سویداش ویریلیشی» در یوتیوب قابل دسترسی است:
https://www.youtube.com/watch?v=fzxU3HEkg-I