Skip to main content

جناب تبریزی، باز هم با شعار

جناب تبریزی، باز هم با شعار
Anonymous

جناب تبریزی، باز هم با شعار دادن مشغول است. جناب تبریزی به بهانه کلمه "پان ترک" تمام عقده های 2500 ساله کوروش کویری را، میخواهد بر سر مردم آذربایجان که خود، حدود یکقرن در زیر چکمه های فاشیسم، و نژادپرستان جامعه فارس له و لورده میشوند، بریزد. کسی نیست از این شخص بپرسد شما که بظاهر اینهمه از زندانیان و دستگیرشده گان صحبت میکنی، جز اینکه علیه همان مردمان دریند، جوک بسازی، و توهین و تحقیر بکنی چه چیز مثبتی را برای همان مردمان دربند انجام داده ای؟ شما که بعنوان مبلغ جامعه فارس خودت را تحت پوشش نام "تبریز" مستتر میسازی، مگر از چه چیزی نگرانی که در پناه شهر تبریز، مردم آذربایجان را بارها و بار ها تحقیر میکنید؟! جناب! دیگر تمام شد آن دوران که نویسندگان آذربایجان برایتان رمان مینوشتند. دیگر تمام شد آن دوران که زبان تحمیلی تان را بزور سرنیزه به بیش

از 55000000 ایرانی غیر فارس تحمیل کنید. دیگر دوران آقائی تان تمام شده است. خودتان نیز میدانید، که با رفتن رژیم مستبد اسلامی خودتان باید کوله بارتان را بر دوش بکشید. دیگر نوکر گیر نخواهید آورد، که برای تحمیل زبانتان بدیگران گردن کلفتی بکنید. همان رژیم دیکتاتور جمهوری اسلامی که جنابعالی از آن صحبت میکنید، و دادتان به آسمان بلند است، پاسدار زبان و فرهنگ تحمیلی تان است. زبانی که در هیچ کجای دنیا جز در بخش کوچکی از افغانستان بدرد نمیخورد.
شما بجای احترام به حقوق انسان غیر فارس، و به رسمیت شناختن حقوق زبانی ـ مدنی، و ملی آنان، شمشیر را از رو بسته به دیگران شاخ و شانه میکشید! و این جنگ روانی و تبلیغات سوئی را که نمایندگان راسیسم فارس علیه مردمان غیر فارس براه انداخته اند، اینک به اوج خود رسیده است، و دیر یا زود انفجار فیزیکی آن شعله ور خواهد شد. راسیستها و سردمداران جامعه فارس، که در ترکیب، و شما و نمای پان ایرانیسم تمامیت خواه، و در قالب شاه و شیخ خود را نشان داده اند، جغرافیای ایران را به مردمان غیر فارس جهنم کرده اند. و هر گونه آزادیهای فرهنگی و حقوق زبانی ـ مدنی و انسانی آنان را قلع و قمع کرده، به خاک خون کشانده اند. در واقع باید بمحضرتان برسانم همچنانکه از گفته هایتان پیداست، غم شما غم مردم ایران نیست! غم شما، در واقع نگرانی از بپایان رسیدن دوران سلطه و سیطره و تحمیل زبان عقب مانده فارسی بمردمان غیر فارس جغرافیای ایران است، که این آرزوی شما دیگر بعد از صد سال تحمیل زبانتان بر مردمان غیر فارس، بر آورده نخواهد شد. و دیر یا زود سلطه زبان تحمیلی تان جز در بخش کوچکی از ایران یعنی(مناطق فارسستان)، از مناطق دیگر ایران برچیده خواهد شد. چون دیگر هیچ ملت غیر فارس برای زبان فارسی تره خورد نمی کند. زبان فارسی با حروفات عربی، عامل اصلی عقب ماندگی، سرکوب، در جا زدن، و دلیل فقر فرهنگی، ملل غیر فارس جغرافیای ایران است. راسیسم گستاخ جامعه فارس بجای احترام گذاشتن به حقوق ملل غیر فارس!، آنان را به برده گی کشیده و برحلقومشان خیش بسته است. خودتان نیز بخوبی میدانید، که با رفتن رژیم اسلامی یوغ بردگی و سلطه زبان فارسی نیز از گرده آنان بر چیده خواهد شد. از این جهت افرادی مثل شما که دائما بر بوغ کرنا میدمید، و به بهانه های مختلف و با شعار دیالوگ و گفتگو و اصلاح رژیم سفاک اسلامی، در واقع خواهان دوام سلطه رژیم سرکوبگر اسلامی هستید. غم شما مسئله انسان و حقوق انسان نیست! چون مردمان غیر فارس ایرانی نیز انسان هستند. که جنابعالی مثل نمایندگان جامعه راسیسم فارس، و پان ایرانیسم تمامیت خواه، هیچگاه حقوق پایمال شده زبانی، ملی ـ مدنی، و فرهنگی آنان را بر زبان نمی آورید! در واقع غم شما ادامه تحمیل سلطه زبان فارسی بر ملل غیر فارس است. چنین سیاست مردم فریبانه و استعماری سالهاست که برای ملل غیر فارس مشهود است. چون رژیم استبداد اسلامی ماهیتا مبلّغ زبان و فرهنگ شماست. و ماهیت فارسی دارد. و زبان و فرهنگ و تمدنتان را به دنیا نشان میدهد! دیگر چرا از حکومتی که فرهنگ شما را معرفی میکند، شکوه سر میدهید، و ناله میکنید؟! از کوزه همان برون تراود که در اوست!