Skip to main content

جناب کرمی معلوم می شود که

جناب کرمی معلوم می شود که
Anonymous

جناب کرمی معلوم می شود که <فرهنگ خیابانی و گردنکشی اقتدارگرایی فیزیکی> و <کهریزک>ی فرهنگ شماست و شما هستید که اینجا گردن کلفتی می کنید و مرا هم تهدید می کنید. جناب کرمی احتمالا شما نمی دانید که چه می نویسید و معنی حرفهای خودتان را نمی فهمید. من سوالی از شما کرده ام که <مردک کُرد> یعنی چه؟ و شما چنین برافروخته شده اید و چاقوکشی می کنید! این عین جمله شماست که من اینجا کپی پست می کنم: <مردک کُرد مانند ایرانیان دیگر از سوی پان ترکیسم و پان عربیسم مورد تهدید قرار دارند>. اگر کسی به کردها توهین کرده باشد، این شما هستید که این را نوشته اید و نه من.
در ضمن این هم عین جملات شماست که کاملا با هم متناقضند: <جنگ عقیدتی بین سنّی و شیعه گری در خاورمیانهءِ امروز، به سال 700 میلادی یعنی همان 1400 سال پیش بر میگردد> و <صفویان بنیادگذار شیعه گری که ادعا میکنند در نسل 21 مناسباتِ خویشاوندی

با امام موسی کاظم دارند،> در نوشته شما نه از <عصر جدید> خبریست و نه از حرفی یا جمله ای که نشان دهد منظور شما اشاعه مجدد شیعه گری بعد از قرنها در ایران بوده است و یا تبدیل شیعه گری به مذهب رسمی کشور. خوب اگر نمی توانید بنویسید، ننویسید. چه کسی شما را مجبور کرده است؟ /// در مورد بی اطلاعی از پروسه تاریخ باید خدمتتان عرض کنم که من تاریخدان نیستم ولی در مدرسه، درسم را خوب خوانده ام و می دانم که آل بویه شیعه بودند و مذهب رسمی آنها ابتدا شیعه زیدی و سپس شیعه دوازده امامی بود. شما که تاریخدان هستید باید از این مساله مطلع باشید. //// شما نوشته اید: <اقلیم شمال کردستان عراق واحدی مستقل هست و کُردهای ایرانی میتوانند به اقلیم کردستان بروند و ربطی به بغداد و عراق ندارد // ایران یک کشور مستقل چندین هزار ساله هست، و یک ساختار قبیله ای خاندانی بنام جمهوری آذربایجان چگونه میتواند و جرأت دارد که به مرزهای ایران نزدیک شود> جناب کرمی شما می گویید مرگ خوب است برای همسایه! واقعیت رئال پولیتیک که شما همواره با تبختر آن را به رخ همه می کشید می گوید که امروز و در عصر حاضر یعنی در سال 2014 میلادی کردها در کشورهای مختلفی و در جوار هم ولی جدا از هم زندگی می کنند و آذربایجانی ها با برادران خود درجمهوری آذربایجان و یا همان اران عصر تزارها و قاجارها، در سرزمینهای جدا از هم و در جوار هم زندگی می کنند. حالا چرا شما این حکم را می دهید که کردها حق دارند به یاری برادران و خواهران خود در اقلیمهای دیگر بروند و آذربایجانیها حق ندارند؟