Skip to main content

جناب کرمی از اینکه پس از

جناب کرمی از اینکه پس از
Anonymous

جناب کرمی از اینکه پس از خواندن کامنت من با عجله و عصبانیت به من جوابی عصبی و توهین آمیز دادید متاسفم و از اینکه به اشتباه خودتان پی برده اید خوشحالم. باور بفرمایید که با اینکه من با مواضع شما 180 درجه فاصله دارم و از آنها و از لحن بیان شما و توهین هایتان به مردم ترک تبار خوشم نمی آید، ولی قصد من در نوشتن کامنت فقط و فقط طرح سوال و ایجاد یک بحث سالم است.
من در کامنت اولی خودم با خواندن <مردک کرد> تعجب کردم و متوجه اشتباه تایپی شما نشدم و فکر کردم که شاید منظوری دارید که من متوجه نمی شوند و برای همین هم سوال کردم که <مردک کرد> یعنی چه. و این هم یک سوال کوتاه در آخر و من هم از اینهمه مطالب شما آن را برجسته نکردم. اگر من می دانستم که آن یک اشتباه تایپی است، باور کنید که آن را به شما گوشزد می کردم و می نوشتم که آقای کرمی یک اشتباه تایپی دارید.

به هر حال وقتی شما که یک مقاله نویس هستید و احتمالا ساعتها روی مقاله تان کار می کنید و بارها آن را می خوانید، متوجه اشتباه تایپی خودتان نمی شوید، انتظار نداشته باشید که همه خوانندگان شما متوجه اشتباه تایپی بشوند. مخصوصا اینکه کامنت نویس دهها مطلب را می خواند و به یکی از آنها کامنت می نویسد و کامنت با مقاله فرق دارد. ممنون از شما.