Skip to main content

جناب «کارشناس-خداشناس-"به آ

جناب «کارشناس-خداشناس-"به آ
آ. ائلیار

جناب «کارشناس-خداشناس-"به آ.ائلیار"»گرامی، در کامنت و دیالوگ شما چند خطا هست: 1- بکار گیری «تو» و «به آ.ائلیار» که میتواند نشانه صمیمیت باشد، ولی در نوشته شما صمیمیتی وجود ندارد و من مجبورم کار شما را «توهین» حساب کنم. اصولاً کامنت شما به این دلیل قابل انتشار نبود. ولی منتشر شد که شما به خطاهای خود واقف شوید.2- حکومت کارش تفرقه افکنی بین فارس و ترک و غیره است. شما هم همین کار را میکنید. پرسیدم رابطه این دو فکر و عمل چیست؟ ولی شما این سئوال را
«مامور خواندن» درک کرده اید که خطاست.کسی شما را مامور ننامیده. 3- شما به «یک ملت،یک وطن،یک فرهنگ» باور دارید. بسیار خوب حق شماست. توجه کنید دیگری هم به «چند ملت،چند فرهنگ، چند زادگاه و سرزمین» باور دارد. و این هم حق اوست. ما چه مخالف باشیم و چه موافق. فرق نمیکند. دیگری آزاد است «فکر خود را خودش انتخاب کند». و کسی حق تحمیل فکر خود به دیگری را ندارد.

4- من از چیزی ناراحت نیستم . توجه من به کامنتهای مطلب به این دلیل است که «دیالوگ محترمانه- متین با تبادل فکر» جریان یابد.ولی شما این پرنسیپ را خراب میکنید. به سئوال مشخص هم جواب نمی دهید و به چیزهای خارج از صحبت می پردازید. گفته شد نام ثابتی برای دیالوگ لازم است شما موضوع دیگران را مطرح میکنید بدون اینکه توجه کنید نامها را ما کنترول میکنیم نه شما. حدسی به دیگران اتهام میزنید.5- این تنها شما هستید که با عمل خود در یک صحبت از چند نام استفاده میکنید و همه می بینند.
6- برای سایت فرق نمی کند کامنت نویس ایران پرست باشد یا تجزیه طلب هر دو حق دارند نظر بدهندو لازم است هردو از نام ثابت استفاده کنند. ما هر کس را متوجه شویم مجبوریم خطایش را یادآوری کنیم. اینها برای بهتر شرکت کردن شما در دیالوگ مورد اشاره قرار گرفت.