Skip to main content

مطلب دیگر که با عنوان" آنچه

مطلب دیگر که با عنوان" آنچه
Anonymous

مطلب دیگر که با عنوان" آنچه عراقیان باید در الانبار و سایر مناطق عراق انجام دهند؛ از تخلیه برخی شهرها تا قیامی مردمی" درج شده است:

ارتش مالکی بعد از حملات خمپاره ای و توپخانه ای و پس از این که چند بار یورش جدّی برای تصرف فلوجه و رمادی برد و با تلفات شدید مجبور به فرار شد، دریافت که دیگر از این تاکتیک نمی تواند استفاده کند، بنابراین همان راهی را در پیش گرفته که اسد از روز نخست علیه مردم و مخالفان در سوریه در پیش گرفت؛ یعنی کوبیدن شهرها و روستاها با انواعی از سلاح های زمینی و هوایی و سبک و سنگین و به نام ضربه زدن به عشایر عراقی و داعش، و درحقیقت تنبیه همگان که به ویرانی هر دو شهر رمادی و فلوجه منتهی خواهد شد. واکنشی که رزمندگان و عشایر عراقی در مواجه با آن باید اتخاذ کنند، این است که کلیه خانواده ها و مردم عادی غیرنظامی را باید از این دو شهر تخلیه کرده و تا درگیری ها بالا نگرفته به دیگر مناطق امن عراق منتقل سازند و این دو شهر کاملاً نظامی شوند؛ چون ارتش مالکی با وجود محکومیت حملات کورش به این دو شهر نه تنها منصرف نشده که آن را شدت نیز بخشیده است و از این سبب، رزمندگان باید برای سناریوی پیش رو خود را آماده و مجهز سازند. برای این که رزمندگان و عشایر عراقی در این دو شهر در مقابل بمباران های هوایی و بشکه های انفجاری و سلاح های مخرب دیگر بتوانند مقاومت کنند، راهکار مناسب همان حفر زمین و کندن تونل هایی در زیرزمین خانه ها و ساختمان ها و مناطق دیگرشان است و با شروع بمباران های سنگین به آنجا پناه برند. از تجارب رزمندگانی که قبلاً در سوریه نیز جنگیده اند، می توانید استفاده کنید، اما نه اعمال خشن و راهکارهای غیرانسانی شان. برحق خواهید بود تا وقتی که به اصول اسلامی، اخلاقی و انسانی در عمل پایبند باشید و گرنه همچون مزدوران مالکی باطل خواهید شد و نباید فراموش کنید که “تنها حق ماندی است و باطل رفتنی است”.

درضمن، با توجه به این که هم تقریباً تمامی احزاب و جریانات سیاسی و حتی علما در عراق با انتخاب مالکی برای دور سوم نخست وزیری مخالف اند و هم از بابت اوضاع ناجور خدماتی در مناطق مختلف عراق همگان ناراضی هستند، مالکی در انتخاباتی سالم هیچ شانسی برای پیروزی ندارد، اما وقتی او با اصرار دارد، موضوع را دنبال می کند، یعنی همچون اربابانش در ایران می خواهد در انتخابات تقلب کند و باید مردم، عشایر و کلیه احزاب و علما آماده باشند تا به محض خوانش دروغین آمارهای انتخاباتی به نفع مالکی به سرعت و هماهنگ با یکدیگر به خیابان ها بریزند و طی قیامی مردمی، مالکی و سپاه قدس را سرنگون و از عراق اخراج کنند. این حتی از تبلیغات انتخاباتی مهم تر است؛ چون بعید است که مالکی که در همه زمینه از رژیم ایران دستور گرفته، تقلب در انتخابات را از این قاعده مستثنی سازد؛ آن هم با این جو ضد مالکی و ضد ایرانی که در عراق راه افتاده است. در صورتی که این هشدارها را جدّی نگیرید، باید خود را برای تبدیل عراق به ویرانه ای با جوی خون همچون سوریه آماده سازید که آن گاه تاوان های تان بسیار سنگین تر خواهد بود.

(ائامه دارد)