Skip to main content

این اقای بنی طروف بدون شک

این اقای بنی طروف بدون شک
Anonymous

این اقای بنی طروف بدون شک میداند که تاریخ عرب از اغاز اسلام تا کنون هیچ کمکی به فرهنگ و تمدن جهان نکرده است.
در دوران بنی امیه همه ثروتها از همه جای ایران به بغداد سرازیر میشد و در دروران عباسیان وضع مردم ایران و غارت تاریخی انها تا زمان ما ادامه دارد.از زمان تسلط غزلباشان ترک بر ایران و دین اجباری شیعه دامنه این دزدی و تجاوز به ملت ایران به مرز وقاهت رسیده است. ملیونهاایرانی عرب زده و اسلام زده بدون اینکه برای ده و شهر خود کار مفیدی انجام داه باشند پول خود را به مکه و کربلاو گداخانه سامرا میبردند و هنوز میبرند. نگاهی به گور حسین یتیم پسر فاطمه عرب نشان میدهد که چه اجحاف و خیانت تاریخی در مورد ملت ایران انجام گرفته است. هر ساله صدها هزار انسان عرب زده و اسلام زده ازایران از ترکستان به مکه میروند و پول خود را خرج عرب میکنند تا عنوان زشت حاجی و دزد و متجاوز

به حقوق مردم را از ان خود کنند.
حق ان است که اقای بنی طروف با کمال شجاعت از نباید رفتن مردم از عرب و از پارس تا سوری و افغانی به مکه و دامگاه مردکان عرب سخن بگوید.
این عرب و دین اوست که غارت تاریخی میکند و نه مردم ایران.در تهران کنونی نیز همین عربتاران هستند که مردم ایران را برای منافع زشت اسلام به بردگی گرفته اند.همه خود را پیرو دین محمد عرب میدانند.
نگاهی به کشور کوچک اسرائیل و امکانات و توانائی این کشور نشان میدهد که چقدر عرب و و اسلام زده گان جهان عرب و مسلمان از این کشور کوچک عقب افتاده اند.
مردم ایران دلیلی برای کمک به فلستین و سوریه و گداهای سامرا ندارند وخود نیازمند در جه یک هستند.نه تنها خود اسلام نتوانست وحدتی بوجود اورد بلکه خود عرب نیز همواره در جنگ و ستیز است و بهای انرا مردم ایران می پردازند.
اقای بنی طروف باید نخست با اسلام عرب متجاوز به حقوق مردم ایران و غارت تاریخی این مردم در طی دوران اسلام به چالش برود.در عراق کنونی عرب و دین عرب بیداد میکند و اساسن وجود کوردان را بر نمی تابد.غارت تاریخی مردم کورد همانند مردم ایران هدفی عربی و اسلامی دارد.