Skip to main content

هیچ کشوری در دنیا, فارق از

هیچ کشوری در دنیا, فارق از
Anonymous

هیچ کشوری در دنیا, فارق از نوع حکومت, مخالفان مسلح خود را که دشمن قسم خورده هستند, در همسایگی خود بر نمی تابد. چه بحران موشکی کوبا باشد, چه ایران و داعش. فارق از اینکه وجه تفرقه بین دو همسایه ( مذهب , ایده و ... ) چه باشد, همسایه قویتر مصمم است که تا قبل از قدرت گرفتن طرف مقابل, حریف را از میدان به در کند. چنانچه همین وجه همسایگی دشمن ضعیف نادیده گرفته شود, در آینده که همان دشمن مقتدر شود, مشکلاتی را به وجود خواهد آورد که بسیار مخربتر و دهشتناک تر از رویارویی با او در زمان قدرت گرفتنش خواهد بود.
برای گروه هایی امثال داعش که منطقی فکر نمی کنند, تنها لفظ " شیعه " کافیست تا گمراه و کافر شمرده شوید و خونتان حلال شود, فارق از اینکه آیا مثل اکثریت جمعیت ایران ما شیعه " اسمی " می باشید, یا شیعه معتقد. در هر حال نقش سیبل هدف را برای آنان بازی می کنید.

حتی من که باوری به جمهوری اسلامی ندارم و مخالف 100% دخالت در سوریه هستم, فکر می کنم که بدون شک دخالت در عراق جهت جلوگیری از قدرت گرفتن داعش, نه تنها مفید که ضروری است. اگر داعش موفق شود که در عراق دولت مرکزی را سرنگون کند, طبعات شدید امنیتی - اقتصادی برای ایران خواهد داشت که چه اعتقادی به ج.ا داشته باشید و چه نداشته باشید, شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. بنابراین جهت امنیت مردم و کشور خودم هم که شده, موافقم که باید جبهه را از خانه دور نگه داشت, همان سیاستی که خود آمریکا دنبال می کند.
نمی توانید با کسی که اعتقاد دارد با کشتن شما به بهشت می رود, بحث منطقی کنید جناب آقای علمداری. پس بهتر است که تا قبل از قدرت گرفتنش که بخواهد شما را بکشد, شما او را خنثی کنید.