Skip to main content

جناب صادق، حتما خودتان هم می

جناب صادق، حتما خودتان هم می
اژدر بهنام

جناب صادق، حتما خودتان هم می دانید که حرف بی اساس می زنید!!
حرفهای بی پایه و اساس و نامربوط گفتن برای کسی که با یک نام مستعار ظاهر می شود، کاری ندارد!
شما مرا "آذری ترک" (یعنی چه؟)، "تجزیه طلب" (لطفا یک نمونه بیاورید که نشان دهد من تجزیه طلب هستم. مسلما نمی توانید. البته من تجزیه طلبی را حق تجزیه طلبان می دانم!) و "روشنفکر چپ" (از لطفتان متشکرم) نامیده اید و سپس به صحرای کربلا زده و از ارتش سرخ و فرقه و حزب توده صحبت کرده اید.
در ادامه از من پرسیده اید: "پیام شما برای مردم اذربایجان این است که ما دشمنی بنام پارس داریم و اگر از شر این پارسها و کوردان نجات پیدا کردیم و کشور اذربایجان را مستقل کردیم به رستگاری خواهیم رسید؟"
نه دوست عزیز من در هیچ کجا چنین پیامی نداده ام و نمی دهم. من کسی نیستم که صلاحیت پیام دادن داشته باشم ولی اگر در این موقعیت قرار بگیرم، پیام من برای مردم آذربایجان

پیام من برای مردم آذربایجان این خواهد بود:
"ما با فارسها یا فارسی زبان ها و کردها و دیگر مردمان هیچگونه دشمنی نداریم و با همه آنها هموطنیم و آنها را دوست داریم و می خواهیم با همه آنها زیر یک سقف زندگی کنیم. جدایی از ایران و از این هموطنان به ضرر همه ماست و موجب بروز اختلافات و جنگهای خونین جبران ناپیری می شود و میلیونها انسان را نابود و آواره می کند. از دشمنی ها بپرهیزیم و دوستی را پیشه کنیم. برخورد تباری با خود و دیگران عین فاشیسم است. ما همه انسانیم."
صادق گرامی، برای شما آرزوی تندرستی و شادکامی و موفقیت دارم.