Skip to main content

متاسفانه امثال کوروش زعیم عوض

متاسفانه امثال کوروش زعیم عوض
Anonymous

متاسفانه امثال کوروش زعیم عوض بشو نیستند و نمی خواهند چشمشان را بر روی واقعیتها باز کنند. آن عکس العملها و حرکاتی که در اذربایجان یا مناطق غیر فارسی زبان دیگر رخ می دهد (چه استقلال طلبی، چه مطالبه فدرالیسم و یا باقی مطالبات) در اثر تضییع حقوق است نه به سبب سیل جاسوسها و تجزیه طلبانی که از جمهوری آذربایجان یا اقلیم کردستان یا جاهای دیگر راهی ایران شده اند. یعنی یک زمینه قوی داخلی برای آن وجود دارد که ناشی از نظم جابرانه ایست که امثال زعیم نگهبان آن هستند و تا این زمینه باقی است، آن کوششها و مبارزه ها هم دوام خواهد داشت. این صحبتها هم که گویا بعد از فروپاشی شوروی مردم آن مناطق بدو بدو داشتند می آمدند به مام وطن، ...... بعضیها مثل اینکه خوش دارند خواب و آرزوهایشان را به جای واقعیات بنشانند.

تحولات دوره ای که شوروی فروپاشید را همه به خاطر می اورند. دوره سلم و تور و افراسیاب نیستش که! من یکی که یادم نمی آید از آن خبرها بوده باشد.
البته شاید جنابشان آنقدرها هم ساده نباشند. ........... بنا به سنت حسنه «خود گویی و خود خندی - عجب مرد هنرمندی»، مدالهای رنگارنگ به سینه خود آویزان فرموده اند. دنیای جالبی دارند امثال حضرت ایشان.