Skip to main content

کیا جان،

کیا جان،
آ. ائلیار

کیا جان،
نظری که اصول سایت را نقض کند نباید پخش شود. یعنی هر نظری قابل پخش نیست.
«سایت مخالف هزگونه نژادپرستی و راسیزم و اختلافات و جنگهای قومی-ملی است. مطالبی که مبلغ نژادپرستی و فاشیزم، ایجاد کینه و دشمنی در میان اقوام و ملیتها و مردمان ساکن ایران باشند، منتشر نخواهند شد»
یعنی این نظر ها پخش نمیشود. تنها بحث «تئوریک» میتواند انجام گیرد.
نظر سیاسی یعنی چه؟ تبلیغات یعنی چه؟ نظر سیاسی با تبلیغات چه فرقی دارد؟ تبلیغات کی نظر سیاسی ست؟وکی تبلیغات است؟
سایت تبلیغات میکند یا با نظر سیاسی کار میکند؟ پاسخ اینها را بدهید میشود بحث را به نتیجه رساند.
راسیسم،نازیسم،فاشیسم،داعشیسم همه نظر هستند و تبلیغات هم میشوند. تبلیغات اینها سانسور میشود و ممنوع است.

طبق قوانین سایت هم
تبلیغات چیزهای مذکور ممنوع. اما وقتی شما میزگرد بحث گذاشتید طرفین آزادهستند بحث کنند در موردداعشییم،فاشیسم و راسیسم. اما انتشار و تبلیغ این چیزها ممنوع ست.شعار نظر نیست تبلیغات است و تبلیغ نابودی اروپا ممنوعست.
اشکال شما در آن است که فرق نظر و تبلیغات را تشخیص نمیدهید.
نازیسم و داعشیسم وقتی تبلیغات شد ممنوع است. اما در میزگرد و مقاله ی اثباتی به عنوان نظر مطرح میشود و میشود بحث کرد و آزاد است. ولی تبلیغات اینها ممنوع. در اروپا تبلیغ داعشیسم و مانندهاش ممنوع ست. اما در میزگرد آزاد است طرفین بحث کنند.اشکال شما آن است که فرق نظر و تبلیغ را متوجه نیستید. تروریسم هم نظر است. ولی تبلیغ اش ممنوع است. اشکال شما همین است که جای نظر و تبلیغ را عوضی میگیرید. و توجه نمیکنید نظر چگونه به تبلیغات تبدیل میشود؟ و پروپاگاندا چرا ممنوع ست. این ها را متوجه نیستید.سایت را تبدیل کرده اید به محل «تبلیغات»تبلیغات علیه همه چیز متمدنانه. و ابزار تبلیغات به له همه چیز غیر متمدنانه.در سایت تبلیغلت تروریسم-داعشیسم-نژادپرستی- ضد کمونیستی و سوسیالیستی ، همه در کامنت ها و مقالات جریان دارد.
شما فکر میکنید «تبلیغات نظر است» و اشتباه شما هم همینجاست. تبلیغات نظر نیست بل خود تبلیغات است و عملی ست که جرم دارد. ولی فرق اش را با نظر نمی دانید. سایت در خدمت آزادی خواهی نیست در خدمت تبلیغات علیه آزادیخواهی ست.
اینها را دوستان میگویم که فردا کسی نگوید «نگفتید و گرنه درست میکردیم.» شما خودتان این راه تبلیغات را باز کرده اید و بتنهایی هم ادامه میدهید.
شما در برابر نسل جوان آزادیخواه احساس مسئولیت نمیکنید. آزادی خواهی نسل جوان را توسط «تبلیغات ضد آزادیخواهی» که براه انداخته اید و یک تنه پیش می برید خنثی میکنید. تعجب اینجاست که متوجه این خنثی سازی نیستید و آنرا احساس مسئولیت هم می نامید.
نه جانم این تبلیغات که در سایت جریان دارد علیه نسل جوان و آزادیخواهی ست. علیه همزیستی مردمان گوناگون ایران در خدمت درگیریهای داخلی. علیه صلح و مسالمت و دوستی ست و در خدمت خرابی .
حال خود دانید. از من گفتن. این راه که شما به تنهایی میروید در خدمت ضد آزادیخواهی ست.
درباره ی ما :
«سایت مخالف هزگونه نژادپرستی و راسیزم و اختلافات و جنگهای قومی-ملی است. مطالبی که مبلغ نژادپرستی و فاشیزم، ایجاد کینه و دشمنی در میان اقوام و ملیتها و مردمان ساکن ایران باشند، منتشر نخواهند شد ولی بحثهای نظری و تئوریک درباره این مقولات امکان انتشار در سایت را دارند.»
سئوال اینجاست که چیزهایی که خود سایت ممنوع کرده پخش میکنید!
«بحثهای نظری و تئوریک» آزاد است. نه تبلیغات.
کامنتها برخی مقالات تبلیغات اند نه بحث نظری تئوریک.
بحث تئوریک همان سئوالاتی بود که من در چند مقاله به بحث گذاشتم و موافق و مخالف بحث کردند.
شعار ها در کامنتها بحث نظری نیست.
تبلیغات «در گیری ترک-فارس؛کرد-ترک؛ فارس-عرب؛ضد کمونیستی، تبلیغات داعشی» اینها بحث نظری تئوریک نیست که ازاد باشد.
ما در سایت نگفته ایم«هر نظری آزاد است» که شما هر چیز را نظر می نامید و میدان تبلیغات را باز میکنید.
نظری آزاد است که «مواردی را که سایت نوشته منتشر نمی کند، شامل نشود». یعنی
«سایت مخالف هزگونه نژادپرستی و راسیزم و اختلافات و جنگهای قومی-ملی است. مطالبی که مبلغ نژادپرستی و فاشیزم، ایجاد کینه و دشمنی در میان اقوام و ملیتها و مردمان ساکن ایران باشند، منتشر نخواهند شد» این چیزها «صرف نظر از نظر و غیر نظر»یا حتی نظر هم باشد «منتشر نمیشود»
ولی متأسفانه شما توجه نمیکنید و همه چیز را به نام «نظر» منتشر میکنید.
«نظری که ضد انسانی ست» ما پخش نمی کنیم. این قانون سایت است. ولی شما پخش میکنید.
کجا گفته شده «هر نظری» باید پخش شود. و شما پخش میکنید؟