Skip to main content

متاسفانه فریب انچنان قویست

متاسفانه فریب انچنان قویست
Anonymous

متاسفانه فریب انچنان قویست که کسی از رسولان وعده بهشت هنوز توانائی گذر از حصار فریب را ندارد.هنوز مرد میدانی نیست که فریاد بر اورد که دروغ بود هر انچه گفتند و ما طوطی وار شعار هائی در گلو انداختیم که طناب دار ما شد.
یادش بخیر کیوان اما ان کیوانی که بما معرفی شد هر گز نمیدانست د رکشور شوراها در ارودگاهای سیبری و دیگر جاها بر سر ادمیان از هر تبار و نژاد چه میاید .کیوان هر گز نمیدانست در کشور ایده ال او مهد سوسیالیسم هزاران انسان تیرباران میشوند وناپدید میشوند و هزاران انسان کوچ اجباری داده میشوند و برده وار میمیرند.چه بسیار کیوانها در دیگر سرزمینها و نژادها قربانی همین شعار ساده خدمت به خلق شدند.خدمت به خلقی که از وارستگان و انسانهای شریف مزدور و ادمکش ساخت ..... .ای کاش کیوان زنده بود اما اگرکیوان زنده میماند چه میکرد؟

راه حزب راه در بدری و نشستن در غربت اروپای شرق در پیش میکرفت تا سیدی بی وطن با حقه ای دیگر از راه برسد تا در یک بزنگاه تاریخی همه را قتل عام کند با زهم اعدام باز هم فرا ر باز هم غربت د ر بدری و پناهنده شدن به دشمنان سوسیالیسم و یا خود زنی و خود کشی و عافیت را در خانه سالمندان دیدن؟
کیوان رفت و ما میدانیم که حزب او چه دسته گلی به اب داد و کشور شوراها چه ساده و بی هیاهو در هم ریخت.
این همه سوگوار ی برای این است که کیوان نیست اگر بود و مانند ملکی و دیگر هوشمندان از حزب جدا میشد انوقت دیگر کیوان نبود متهمی بود به یکی ا ز ایسمها و شاید هم بورژواو خدای نا کرده ضد انقلاب .
کیوان قربانی و فریب خورده حز ب توده در ایران است که حزب توده هدفی جز نابودی و متلاشی کردن جامعه ایران و انرا در خدمت دولت شوروی گذاشتن نداشت و کیوان این فریب تاریخی این را نمی دانست.