Skip to main content

به آقایان ... Lachin

به آقایان ... Lachin
ناصر کرمی

به آقایان ... Lachin ...... و ع. ب. تورک اوغلی.... آقای لاچین شرط بیرون رفتن استعمار کهن انگلیس از حوزهء خلیح فارس تقسیمات کوچک حوزهء خلیج فارس بود که کشورهای عربی این ناحیه نتایج آن است، با بیرون رفتن استمعار کهن قدرت امپریالیستی جدید آمریکا وارد منطقه شد، حکومت آن زمان ایران در مقابل دو قدرت جهانی حرفی برای گفتن نداشت، و به این تقسیمات به اجبار تن در داد. امّا چرا شما از دورهء صفویان و قاجاریان صحبت نمیکیند که ایران ما بر باد رفت .
شاهان قاجار به عنوان رشوه بخش بزرگی از سرزمین ایران را، (از جمله قفقاز) را به تزار روسی هدیه کرد تا از تاج و تخت آنها پاسداری کنند، امروز علی خامنه ای هم تبار شما هم همین کار را میکند، امروز علی خامنه ای به کدام کشور و به کدام ارگانهای اسلامی تروریست باج و هدیه نمیدهد. وایران را حراج نکرده است...

به آقای... و ع. ب. تورک اوغلی.... طبق وظیفه به کامنتهایی که در رابطه با موضوع باشد، پاسخ میدهم. کامنت آخری شما را خواندم ولی وقتی در آخر آن نام ناصر پور پیرار را دیدم، نه اینکه موضوع خارج شد، بلکه شخصیّت اجتماعی خود شما هم برایم زیر سئوال رفته است. من مطالب ناصر پور پیرار این فرد بدون مدرک و بدون تحصیلات آکادمیک و بدون دانش محوری و کارشناسی، را دنبال میکنم، باریدیگر ویدئوی کذاب ایشان را در سایت آذربایجان جنوبی، چند بار دیدم و گوش دادم. باور کنید وقتی این فرد در مورد تاریخ ایران حرف میزند، تروریستهای داعش که افراد را بر زمین ردیف کرده اند، و از پشت آنها را به رگبار می بندند، صد بار شرف و شرم بیشتر از این آدم دارند.
شما و امثال هم تباران شما که با تکیه بر چنین داده های و با چنین روشی خواهان قانونمندی حقوقی خود را میکنید، هدف همزیستی مسالمت آمیز در کنار سایر ایرانیان از هر قوم و قبیله و پیشینه در ایران را ندارید، با این وصف به قول عامیانه می گویم، پس بگرد تا بگردیم، و همچنان به کار خود ادامه دهید، من همین امروز برای
شما تضمین میکنم که شما بازندهء این فرهنگ زیستی با دیگران و فرهنگ بینش و منش سیاسی خواهید بود،

جریان ضد خارجی که در آلمان دارد شعله میشود، هم هم تباران تُرک شما با همین فرهنگی که شما از آن در ایران از آن پیروی میکنید، هستند.

لینک زیر در سایت " آذربایجان ایران نیست"، از ناصر پورپیرار هست، تقریبأ مطلب چهاردهم از بالا به پایین
جعل تخت جمشید و تاریخ سازی دروغی فارس های ایرانی‌ برای ایجاد کشور قلابی ایران و دربند گرفتن ملل غیر فارس منطقه است، "دزدی تاریخ از تاریخ ملل غیر فارس در منطقه"

https://www.facebook.com/pages/South-Azerbaijan-is-not-Iran/1497859470431952