Skip to main content

کاربر گرامی....حم..... خوب چه

کاربر گرامی....حم..... خوب چه
ناصر کرمی

کاربر گرامی....حم..... خوب چه اشکالی داردکه اگر بقول شما لُرها بخواهند و بتوانند دمکراسی را در ایران پیاده کنند. آنرا پیاده کنند، دمکراسی را هر کس و هر قوم و قبیله بویژه ایرانی کُرد، بلوچ، خراسانی، مازندرانی، گیلانی، بوشهری، کهگیلویه و بویراحمدی، بختیاری، لُرستانی، و آن بخش از ایران ایران مرکزی که اگر به بیماری شیعه گری گرفتار نیامده باشد، قابل تجلیل است. اینها همه از یک خانواده هستند، و صاحب این سرزمین و آب و خاک. دکتر شاپور بختیار، دکتر قاسملو، دکتر شرافکندی و سایرین شخصیتهای سیاسی دیگر ایرانی تبار زاگرس از برجسته ترین سیاست ورزان جهانی چه کم داشتند ؟

در آلمان هم حداقل 16 تیرهء آلمانی است، که "فرانک ها و شواب ها" خود را آلمانی اصل میدانند ولی یک تیرهء دیگر آن پیشقدم شد و آلمان را متحد کرد و نتیجهءِ این پروسه آلمان امروزی است. شما تُرک ها که با دمکراسی و امثال چنین واژه هایی سر سازگاری و آشنایی ندارید، سرشت شما از نوع دیگری است.

بعد از ایران باستان ماد ،هخامنشیان، و ساسانیان، دوران کوتاهی حکومت مرکزی را خاندان زندیهءِ بختیاری از ناحیّهء زاگرس بدست گرفت، پایتخت شیراز را انتخاب کرد به آن آبادی پرداخت، خود را شاه نخواند و وکیل و نمایندهء زحمت کشان خواند.
آیا میدانید خاندان قاجار با این خاندان زندیه چکار کرد. بدستور و در حضور آقامحمّد خان قاجار، دست و پای لطفعلی خان را بریدند و قطع کردند، چشم هایش را کور و بیرون آوردند، به این مرد تجاوز کردند، آنوقت سر از تنه جدا شدهءِ او را آقا محمّد خان قاجار در جلوی دروازهء ورودی و خروجی اقامت خود دفن کرد تا با هر رفت و آمدی بر سر این مرد پا نهند. از سر وکلهء مردم "کرمان" به مناسبت همکاری و پناه دادن به لطعلی خان زند، برج و مناره ساختند. نماد قومی تُرک تباری همان پرچم خونین ترکیه و جمهوری جعلی آذربایجان است که حلال ماه است که بر دریایی از خون نقش انداخته است.
صلاح بر این نیست که بحث را از قانونمندی و موضوع اصلی انحراف دهیم و به کارنامهء شما تُرک تباران در منطقه بپردازیم، چرا باعث درهء عمیقی میان شما و مردم منطقهء خاورمیانه خواهد شد، و همچنان حلقهء زندگی بر شما به مناسبت اعمالتان در ایران، و در ترکیه و در منطقه تنگ و تنگتر خواهد شد.

اگر شما نمایدهء علی خامنه ای هستید و وارد مباحث شده اید خود نکتهء مثبتی است، ولی ما نمیخواهم آقای خامنه ای شما زبان فارسی را بر کسی تحمیل کند، زبان فارسی بطور اتوماتیک زبان مشترک ایران بود و هست، چرا که همهء گویشهای ایرانی ازجمله، بلوچی، کُردی، غربی، شمالی، شمال غربی، غرب، جنوب غربی و جنوب و ایرانی مرکزی در آن هست، تازه نزدیکترین زبان به تُرکی و عربی هم میباشد،

آقای خامنه ای اگر لطف کنند سرمایه های ملّی ما را را ندُزدند و به ترکیه هدیه نکنند و بین حکومت و نمایندگان مجلس ترکیه ( که نمایندگان کُرد از آن محرومند) تقسیم نکنند و به حزب الله لبنان و سایر تروریستها نبخشند، و تازه فقط سرمایه های خانواده و فرزندان خود و هاشمی رفسنجانی را در ایران سرمایه گذاری کنند و نه در ترکیه، کشورهای حوزهء خلیج فارس و اروپا و آمریکا و روسیه خود خیلی کار است، برای بحث دمکراسی و انواع آن احتیارج به یک جلسهء Online – Dialogseminar هست که بشود به این مسائل پرداخت، راه دیگر این هست که در صورت داشتن وقت مناسب موضوع دمکراسی را بصورت یک نوشتار در سایت ایران گلوبال انتشار خواهم داد.