Skip to main content

آقای ناصر کرمی، مسلما مسؤلین

آقای ناصر کرمی، مسلما مسؤلین
اژدر بهنام

آقای ناصر کرمی، مسلما مسؤلین ایران گلوبال اگر بخواهند به شما پاسخ خواهند داد ولی من بعنوان یک خواننده می خواهم نظر خودم را بنویسم.
من کامنت آقای ع.ب.تورک اوغلی را خواندم. صرفنظر از اینکه با کدام نکات آن موافق یا موافق هستم،(من کلا با شیوه بحث ایشان و برخی کلماتی که به کار می برند، موافق نیستم) توهینی در آن، به هموطنان لر، نیافتم. بهتر بود که شما مشخصا می نوشتید که کدام بخش آن توهین است و مشخصا به چه کسی توهین کرده است.
از این که بگذریم، شما در اکثر نوشته ها و کامنتهای خودتان هر جنایت و زشتی را که از یک ترکی زبان یا عربی زبان دیده اید، به کل "ترک تباران" و "عرب تباران" نسبت داده اید. من بارها به این شیوه شما اعتراض کرده و نظرم را درباره آنها نوشته ام.
من شما را دعوت می کنم که به همین کامنتتان مراجعه کنید.

شما می نویسید: "اگر می بینید که نام تُرک و تُرک تباری در نوشته های من هست، اولأ این مردم در چهارگوشهء جهان بر علیه ایران و ایرانی فعال و آکتیو هستند..."
آیا می توانید این حرف خودتان را مستند کنید؟ عمل تعدادی "ترک تبار" چه ربطی به مردم "ترک تبار" دارد؟
شما حتی به نوشته خودتان هم ارزشی قائل نیستید. از یک سو به درستی می نویسید: "پاسخگوی مطالب خود من هستم و باید در کارنامهء من نوشته شوند و حتّی ربطی به خانواده و وابستگان من در ایران ندارد، امروز هر کس مسئول زندگی فردی و شخصی خود است."
و از سوی دیگر جنایت هر شخصی از "ترک تباران" و "عرب تباران" را به "تبار" او نسبت می دهید و به کل آن مردم تعمیم می دهید و این ترتیب به آن مردم توهین می کنید.
پیشنهاد می کنم هر بار که مطلبی می نویسید، چند بار آن را بخوانید تا معنی و مفهوم نوشته خودتان را دریابید.
پیشنهاد آخر من این است که خودتان همواره در نظر داشته باشید که "هر کس مسئول زندگی فردی و شخصی خود است." و از توهین به مردم "تبار"های دیگر دست بردارید.